15min studijoje – Mantas Katleris ir Mantas Stonkus: kaip du komikai surenka pilnas arenas

Penktadienį 15min studijoje lankėsi Mantas Katleris ir Mantas Stonkus. Jau trejus metus iš eilės komikai sėkmingai į savo šou renka pilnas sales žiūrovų. Nors iš pradžių jais buvo abejojama, jie parodė savo galimybes. Tai kur toji sėkmės paslaptis?
15min studijoje – Mantas Stonkus ir Mantas Katleris
15min studijoje – Mantas Stonkus ir Mantas Katleris / Luko Balandžio / 15min nuotr.

2016-aisiais išėję iš „Humoro klubo“ Katleris ir Stonkus sau iškėlė nemenką tikslą – sukūrę programą „#ManTaiVienodai“, į ją sukvietė net penkias žiūrovų pilnas Lietuvos arenas. Šis jų sumanymas viršijo visų lūkesčius.

2017-aisiais komikai, įkvėpti Amerikos stand-up kultūros surengė turą „#ManTaiGeriau“.

O šiemet jie nusprendė grįžti į paauglystę, į daugumai puikiai pažįstamus ir artimus „kiemo laikus“.

„Pamenat, kai lipdavot ant narvelio, arba kai asilas draugelis išsinešdavo kamuolį namo? O ar atsimenat, kai varydavot į kompikinę su 2 litais ir koks nors vaflis tau už nugaros aiškindavo, kaip žaist ir ką spaust? Visi žino, kad geriausi bajeriai buvo kieme, apie tai ir bus šių metų turas“, – labai vaizdžiai apie artėjantį turą „#ManTaiKieme“ kalbėjo Mantas Stonkus.

Penktadienį svečiai papasakojo apie naująją programą, kaip ją sekėsi kurti, atskleidė, kur ieško įkvėpimo, kai išsisemia, kieno žodis jų duete būna paskutinis, ir apskritai – kaip jiems dviem pavyksta sutraukti tiek gerbėjų.

Žiūrėkite pokalbio įrašą:

VIDEO: Mantas Katleris ir Mantas Stonkus: kaip jie kuria juokelius ir prikviečia pilnas arenas žiūrovų
VIDEO: Manto Katlerio ir Manto Stonkaus šou #ManTaiGeriau

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis