16-metė Ieva Palionytė – garsių Paryžiaus mados namų „Balenciaga“ favoritė

Užkariauti mados pasaulį – misija ne iš lengvųjų. O ypač kai esi 16-os ir aplink šitiek ilgakojų gražuolių. Tačiau lietuvei Ievai Palionytei tai, rodos, pavyko. Modelių namuose „Image group“ vos trylikos karjerą pradėjusi Ieva šią vasarą ne tik tvirtai žengė ant Paryžiaus ir Milano podiumų, bet ir tapo išskirtiniu mados namų „Balenciaga“ modeliu. Ir tai, anot „Image group“ modelių namų bendraturtės Medos Jonaitytės, – didžiulis tramplinas į pasaulinius mados vandenynus.
Ieva Palionytė „Balenciaga“ kolekcijos pristatyme
Ieva Palionytė „Balenciaga“ kolekcijos pristatyme / AOP nuotr.

Portalui Žmonės.lt M.Jonaitytė pasakojo, kad jų modelių agentūros ir Ievos keliai susikirto prieš trejus metus vienoje iš atrankų. Trylikametė paauglė iš Panevėžio tuomet ją papirko savo  charizma, užsispyrimu ir pasaulio suvokimu.

„Su Ieva kartu augome nuo 13-os. Pirmiausiai mėginome dalyvauti lietuviškuose renginiuose, kaip antai „Mados infekcija“. Nelabai daug pasirodymų gavo, tačiau taip dažnai ir būna, kad pranašu savoje šalyje nebūsi. Arba tampi juo, kai tampi pranašu kitur“, – besišypsodama pasakojo Meda.

Pasiteiravus, kodėl Ieva pasauliniuose podiumuose sužibėjo tik šešiolikos, atsakymo sulaukėme paprasto.

„Tokia įstatyminė bazė. Tik sulaukusi šešiolikos manekenė gali dalyvauti pasaulinėse mados savaitėse. Tad birželį buvo jos pirmoji išvyka į Milaną, kur ir buvo nuspręsta, kad ją galima pristatyti ir mados savaitėse. Ją pasirinko modelių tinklas „Next“, jis ir rūpinosi jos dalyvavimu mados savaitėse. Šiemet Ieva buvo pristatyta tik Milano ir Paryžiaus mados savaitėse, o kitą sezoną tikimės dar aprėpti Niujorką ir Londoną. Tad žiūrint iš šios perspektyvos – Ievutės pasiekimas yra ne tik garantuotas, bet ir didelis‘, – džiaugsmo neslėpė modelių namų bedraturtė.

Anot Medos, Ieva jau yra psichologiškai subrendusi šiam darbui. Pirmiausia, ji adekvačiai suvokia realybę ir tai, kad būti modeliu – reiškia dirbti, o ne pramogauti. Be to, Ieva – labai motyvuotas, darbštus žmogus. Todėl jos pasisekimas – uždirbtas, o ne iš dangaus nukritęs.

Ieva Palionytė „Just Cavalli“ kolekcijos pristatyme
Ieva Palionytė „Just Cavalli“ kolekcijos pristatyme

„Paryžiaus mados savaitei ją specialiai užsisakė „Balenciagos“ mados namai. Ji tapo vadinamuoju „exclusive“ modeliu. Tai reiškia, kad iki tol Prancūzijos sostinėje vykusiame madų šou ji negalėjo demonstruoti niekieno kito kolekcijos ir tik po jos galėjo pasirodyti kitų dizainerių pasirodymuose, – tikino „Image Group“ mados namų bendraturtė ir paaiškino:. „Mados pasaulyje tapti „Balenciaga“ ar „Prada“ mados namų  „exclusive“ modeliu – didžiulė sėkmė. Tai modeliui bene vienareikšmiškai yra didieji tramplinai į pasaulinės mados podiumus ir kontraktus su žinomiausiais aukštosios mados kūrėjais.“

Tiesa, Ievos sėkmė – pirmoji tokia Medos Jonaitytės modelių namų istorijoje. Nors buvo ir kitų lietuvių, demonstravusių garsiausių pasaulyje mados  namų drabužius, Ieva – jauniausia iš jų.

„Mūsų modelių namų istorijoje Ieva yra pirmoji 16-metė, kuriai taip pasisekė. „Prados“ mados namų kolekciją demonstravo Rasa Žukauskaitė, bet jai buvo 18-ka metų. Taip pat buvo ir Giedrė  Kiaulėnaitė, kuri būdama 20-ies taip pat gavo „Balenciagos“  pasiūlymą ir dabar yra Marco Jacobso reklaminis veidas. Tad Ieva yra trečia manekenė, kuriai nusišypsojo sėkmę“, – sakė M.Jonaitytė.

Tiesa, buvusi manekenė patikino, kad dažniausiai modelių neištinka tokia staigi šlovė ir kelias į pripažinimą būna sunkus. „Dažniausiai tas kelias nebūna toks staigus, nes mados pasaulyje reikia įdirbio. Jos atveju, toks šuolis – didelė sėkmė. Visi nuopelnai priskiriami tik jai, nes to ji pasiekė savo tvirtu charakteriu. Be abejo, ir išvaizda yra svarbi, tačiau be tam tikrų sudedamųjų dalių Ieva tikrai nebūtų taip sėkmingai startavusi“, – džiaugėsi Meda.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis