„24 valandos“: 11 dienų romanas baigėsi su finansiniais nuostoliais

Trečiadienio LNK laidos „24 valandų“ akiratyje iš pirmo žvilgsnio paprasta, o iš antro – neįtikėtina meilės trikampio istorija. Ingrida ir Algimantas prieš daug metų susipažino šokiuose. Tuomet jai buvo 16, jam – 23 metai. Tačiau pirmoji meilė išblėso, jie sukūrė šeimas, susilaukė vaikų, kol vieną dieną vėl susitiko.
Laidos „24 valandos“ vedėjai
Laidos „24 valandos“ vedėjai / LNK nuotr.

Ingrida tuomet jau buvo išsiskyrusi su girtuokliaujančiu ir smurtaujančiu vyru, o Algimantas su žmona augino net keturis vaikus. Bet ši aplinkybė nesutrukdė vyrui iš karto pulti po kojomis savo buvusiai meilei. Jeigu Ingrida eina į polikliniką, ten ir Algimantas netikėtai atsiranda, jei ji apsipirkinėja parduotuvėje, ir jį ten sutinka. Tačiau vyro jausmai iš karto nesulaukė atsako. Tuomet jis pabandė pripiršti Ingridą savo viengungiui broliui. Moteris neatitiko aukštų senbernio reikalavimų ir aplink ją sparną vėl pradėjo rėžti pats Algimantas. Kol vieną dieną susipyko su žmona ir atsikraustė į Ingridos namus. Ji savo pirmosios meilės neišvarė. Tačiau aistringas vėl vienas kitą atradusių įsimylėjėlių romanas tęsėsi net ne trejus metus, o tik...11 dienų! Po to Algimantas grįžo pas savo pirmąją žmoną...

Sakytum, tai visai ne laidos „24 valandos” tema. Tačiau per tas keliolika dienų Algimantas įkalbėjo automobilio nevairuojančią Ingridą nusipirkti mašiną. Už jos pinigus, žinoma. O automobilis kainavo 3,5 tūkstančio litų, nors jo rinkos vertė – daugiausiai 2000 Lt. Taip ir liko Ingirda be vyro, tačiau su jai visai nereikalingu automobiliu, už kurį dar vos ne dvigubai permokėta. Štai čia ir prireikia komisaro Petro pagalbos...

„24 valandos” – 17.30 val. per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis