„24 valandos“ – apie našlaitę, kurią pardavė kaip lėlę

Ši laidos „24 valandos“ atskleista tema paskatino policiją pradėti ikiteisminį tyrimą. Pasirodo, prekyba žmonėmis nepriklausomoje Lietuvoje vis dar vyksta, ir reklaminis šūkis „Tave parduos kaip lėlę“ – ne sumanių reklamos kūrėjų pramanas.
Goda Alijeva
Goda Alijeva / LNK nuotr.

Lietuvaitės – paklausi prekė užsienio viešnamiuose. Nenori – priversim. Tokiu šūkiu vadovaujasi suteneriai, pasitelkdami grasinimus ir narkotikus priverčiantys merginas pardavinėti savo kūną. Nors mūsų laidos herojė, kaip ir daugelis Lietuvos merginų, į užsienį važiavo ieškodama geresnio uždarbio, tačiau pateko į gudriai paspęstus spąstus.

Laidai „24 valandos” paskambino susijaudinusi moteris. Našlaitė, kurią ji globoja nuo 11 metų, prieš kelerius metus pateko į sekso vergiją. Pareigūnų prašymu, mes negalime atskleisti, kurioje Lietuvos vietovėje tai įvyko. Galima tik pasakyti, kad tai tradicinis provincijos miestelis, kuriame daug žmonių neturi darbo ir ieško būdų, kaip užsidirbti papildomą litą. Mūsų laidos herojė pabuvojo Graikijos, Ispanijos, Vokietijos viešnamiuose. Suteneriai už vieną susitikimą su „klientu“ jai duodavo 5 eurus, nors patys uždirbdavo apie 130 eurų.

„Buvo, įpila į gėrimus ir turi gerti tuos narkotikus, nes šalia ginklą laiko“, – pasakoja mergina. Ji, pasiryžusi ištrūkti iš prostitucijos verslo voratinklio, šiandien priversta slapstytis, nes žino, kad yra medžiojama savo buvusių sutenerių. O nusikaltėliai tuščiais pažadais nesišvaisto. Tad kodėl mergina, kuriai grasinta „pakasti po žeme“, kreipėsi į televizijos laidą, o ne į Lietuvos teisėsaugą? 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis