25-metį švenčianti „Lemon Joy“ pristato dainą apie viltį ir mylinčias akis

Pustrečių metų – tiek muzikos gerbėjams teko laukti naujo „Lemon Joy“ kūrinio. Savo 25-metį šiemet švenčianti grupė šiandien dalinasi visiškai nauja daina „Tavo rytojus“. Pasak „Lemon Joy“ lyderio Igorio Kofo, naujo kūrinio nuotaika yra gera ir neatsitiktinai pozityvi.
„Lemon Joy“
„Lemon Joy“ / Algio Kriščiūno nuotr.
Temos: 1 „Lemon Joy“

„Kartais tam pakanka to, kad šį rytą baigėsi lietus. Arba atsibusti ryte, kai supranti kad išaušo graži diena“, – sako Igoris Kofas.

„Taip pat kai pavyksta ištrūkti iš tamsos į šviesą ir pajunti, kad esi teisingame kelyje ir nebereikalinga siena, kurią stateisi aplink save, nebereikia nieko slėpti ir slėptis. Tai – daina apie viltį ir mylinčias akis“, – reziumuoja autorius.

Jau šį penktadienį daina „Tavo rytojus“ pasirodys visose skaitmeninėse muzikos platformose, o šiandien grupė dalinasi režisieriaus Danieliaus Buckaus šiai dainai sukurtu vaizdo klipu su dainos žodžiais.

VIDEO: Lemon Joy | Tavo rytojus

Kovo mėnesį „Lemon Joy“ savo gerbėjus pakvies į 25-erių metų gimtadienio turą, kurio koncertuose naujasis kūrinys „Tavo rytojus“ gyvai nuskambės pirmą kartą.

Iš pradžių planavę surengti šešis koncertus, muzikantai po kiek laiko prie turo prijungė ir dar vieną pasirodymą. Kovo 1-balandžio 6 dienomis „Lemon Joy“ šventinius koncertus surengs Alytuje, Šiauliuose, Vilniuje, Kaune, Marijampolėje, Panevėžyje ir Palangoje.

Dainą „Tavo rytojus“ grupė jau pristatė ir radijo stotims. Ankstesnį kartą „Lemon Joy“ savo nauja kūryba gerbėjus džiugino dar 2016 metais išleidę albumą „Willkommen“, iš kurio išpopuliarėjo kūriniai „Ylang Ylang“, „Be atšvaitų“, „Mūsų nepakeis“, „Kita diena“ ir titulinė daina „Willkommen“.

VIDEO: Lemon Joy - Willkommen (oficialus video)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis