Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

A.Šedžius ėmėsi veiksmų: po jį sukrėtusios „Akropolio“ evakuacijos kreipėsi į pareigūnus

Po sostinės „Akropolyje“ kilusio gaisro Andrius Šedžius su dukromis dar kurį laiką negalėjo atsigauti po patirto šoko. Kavinės darbuotojai neleido klientams kuo greičiau bėgti išėjimo link – reikalavo pirmiau apmokėti sąskaitas. Verslininkas ėmėsi ieškoti teisybės, nes, anot A.Šedžiaus, incidento metu „Akropolyje“ taip elgėsi ne viena kavinė.
Andrius Šedžius dėl „Akropolio“ evakuacijos kreipėsi į Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą
Andrius Šedžius dėl „Akropolio“ evakuacijos kreipėsi į Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentą / 15min.lt nuotr.

Penktadienio vakarą pastebėjus dūmus „London Grill“ kavinės kamine ir suveikus priešgaisrinei signalizacijai, buvo evakuoti prekybos ir pramogų centro lankytojai.

Įvykio liudininku tapęs Andrius Šedžius 15min tąkart pasakojo, kad su dukromis patyrė šoką. Skubėjęs kuo greičiau išsivesti dukras iš kavinės į lauką, verslininkas sako nustėręs, kai pamatė, kad kavinės darbuotojai neleidžia žmonėms evakuotis, kol šie neapmokėjo sąskaitų.

Dėl šios situacijos Andrius Šedžius nusprendė imtis veiksmų. Pirmadienį jis išsiuntė registruotą laišką Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui prie Vidaus reikalų ministerijos.

A.Šedžius 15min sakė, kad laiške paprašė pareigūnų įvertinti, „ar „Akropolyje“ kilęs gaisras nesukėlė pavojaus lankytojų ir personalo gyvybėms“.

„Pirmas įspėjimas apie pavojų ir raginimą palikti prekybos centrą nuskambėjo 19.55 val., po jo sureagavo nedaugelis žmonių, antras įspėjimas pasigirdo apie 20.00 val., po jo žmonės pradėjo judėti link išėjimų, tačiau daugelyje parduotuvių ir kavinių vyko prekyba, o norinčius išeiti iš kavinių lankytojus personalas ragino susimokėti už paslaugas ir tik tada palikti prekybos centrą“, – laiške Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui rašė Andrius Šedžius.

Pasak verslininko, šiuo savo kreipimusi jis nori atkreipti visų dėmesį ir išsiaiškinti, kaip tokioje situacijoje tiek klientai, tiek personalas turi elgtis.

„Mano dokumentas ne esmė, svarbiausia, kad visi išmoktų pamoką. Gerai, kad neįvyko rimtas gaisras, neduok dieve, su tokia evakuacija...“ – 15min kalbėjo Andrius Šedžius.

Stabdyti žmonių negalėjo

15min dar penktadienį susisiekus su „Akropolio“ atstovu spaudai Frederiku Jansonu, šis teigė, kad darbuotojai negalėjo stabdyti evakuojamų žmonių – tokiais atvejais visi turi rūpintis, kaip greičiau palikti patalpas, o ne susimokėti už sąskaitą.

Tačiau A.Šedžiaus patirtis atskleidė kitokią realybę.

„Buvau apsipirkti ir, kai ėjau iš parduotuvės, įvyko šis incidentas. Priartėjus prie „Grill London“, pamačiau tirštus dūmus, jų buvo labai daug, barmenai paklaikusiomis akimis bėgiojo, apsauginiai lakstė, žmonės sustoję spoksojo. Po kokių 5 minučių per garsiakalbį ramiu balsu buvo pasakyta: prekybos centre gaisras, prašome palikti patalpas. Dauguma buvo gana ramūs, bet aš, prisiminęs Kemerovo įvykius, skubėjau pas dukras, kurios valgė kitoje kavinėje. Atėjęs pamačiau, kad jos verkia“, – 15min penktadienį pasakojo verslininkas.

Anot A.Šedžiaus, kavinės darbuotojai neleido žmonėms išeiti neapmokėjus sąskaitų.

„Vaizdas toks: stovi keturi barmenai, neleidžia žmonėms išeiti, nors per garsiakalbį kartoja, kad reikia kuo greičiau palikti patalpas. Restorane žmonės su mažais vaikais negali nieko padaryti, kai per langus matosi, kaip visi paklaikę bėga į lauką... Kažkokia tragedija. Nepasimokė absoliučiai po Kemerovo įvykių. Žmogaus gyvybė jau visiškai nesvarbu“, – piktinosi jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos