Apžiūrėti papuošalų į parduotuvės atidarymą atvyko ir žinomos viešnios. Tarp jų – Liucina Rimgailė, Marija Palaikytė ir daugelis kitų.
„Bendraudama su moterimis, kurių spintas tvarkau ir pildau, pastebėjau, kad norėdama užbaigti jų rūbų derinius susiduriu su kokybiškų aksesuarų trūkumu mūsų rinkoje. Įdomesnių papuošalų tenka ieškoti užsienyje arba siųstis juos internetu bei rizikuoti, kad jie neatitiks lūkesčių.
Galiausiai, ne kiekviena gali ir nori ilgai taupyti geram, bet brangiam juvelyrikos dirbiniui. Natūraliai kilo idėja sukurti tokią vietą, kur kiekvienas aksesuaras būtų kruopščiai atrinktas, neatsitiktinis, toks, kokį nešiočiau aš pati ir drąsiai rekomenduočiau savo klientėms“, – sako Agnė.
Po kelių mėnesių idėjos brandinimo ir intensyvaus darbo aksesuarų bare sugulė penkiolikos skirtingų prekių ženklų bižuterija: žiedai, kaklo papuošalai, auskarai ir apyrankės.
Agnė pati asmeniškai kruopščiai atrinko tiek pačius prekinius ženklus, su kuriais nori dirbti, tiek konkrečius papuošalus iš jų kolekcijų. Stilistė peržiūrėjo kelis šimtus prekės ženklų, jų atstovams parašė apie 500 laiškų, ir aplankė pustrečio šimto stendų parodose užsienyje, kol suformavo parduotuvės asortimentą.
„Dizaineriai ir prekės ženklai, su kuriais derėjausi, labai teigiamai priėmė mano idėją ir drąsiai sakau, unikalią Lietuvoje parduotuvės koncepciją – po vienu stogu suburti kokybišką ir rinktinę skirtingų prekės ženklų bižuteriją.
Juk vienos moterys ieškos madingiausių, šiandien ant bangos esančių prekės ženklų papuošalų, kitos nori turėti saugų komplektą aksesuarų, kuriuos lengvai prisiderintų prie kasdienių drabužių, o trečioms reikia kažko įspūdingo, kad patrauktų akį vakarėlyje. Tokia mintis patiko net labai garsiems pasaulyje prekės ženklams“, – pasakoja stilistė.