Agnė Gilytė atidarė rinktinių papuošalų parduotuvę: naujovėmis domėjosi stilingos viešnios

Ketvirtadienio vakarą stilistė Agnė Gilytė sukvietė bičiulius ir žinomus žmones į naujos aksesuarų parduotuvės atidarymą. „BIŽU by Agnė Gilytė“ – naujas stilistės projektas, kokybiškos ir kruopščiai atrinktos bižuterijos baras, kurio idėja gimė iš ilgametės Agnės darbo patirties.
Marija Palaikytė, Agnė Gilytė, Liucina Rimgailė
Marija Palaikytė, Agnė Gilytė, Liucina Rimgailė / Deimantės Rudžinskaitės nuotr.
Temos: 1 Agnė Gilytė

Apžiūrėti papuošalų į parduotuvės atidarymą atvyko ir žinomos viešnios. Tarp jų – Liucina Rimgailė, Marija Palaikytė ir daugelis kitų.

„Bendraudama su moterimis, kurių spintas tvarkau ir pildau, pastebėjau, kad norėdama užbaigti jų rūbų derinius susiduriu su kokybiškų aksesuarų trūkumu mūsų rinkoje. Įdomesnių papuošalų tenka ieškoti užsienyje arba siųstis juos internetu bei rizikuoti, kad jie neatitiks lūkesčių.

Galiausiai, ne kiekviena gali ir nori ilgai taupyti geram, bet brangiam juvelyrikos dirbiniui. Natūraliai kilo idėja sukurti tokią vietą, kur kiekvienas aksesuaras būtų kruopščiai atrinktas, neatsitiktinis, toks, kokį nešiočiau aš pati ir drąsiai rekomenduočiau savo klientėms“, – sako Agnė.

Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Gilytė (dešinėje)
Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Agnė Gilytė (dešinėje)

Po kelių mėnesių idėjos brandinimo ir intensyvaus darbo aksesuarų bare sugulė penkiolikos skirtingų prekių ženklų bižuterija: žiedai, kaklo papuošalai, auskarai ir apyrankės.

Agnė pati asmeniškai kruopščiai atrinko tiek pačius prekinius ženklus, su kuriais nori dirbti, tiek konkrečius papuošalus iš jų kolekcijų. Stilistė peržiūrėjo kelis šimtus prekės ženklų, jų atstovams parašė apie 500 laiškų, ir aplankė pustrečio šimto stendų parodose užsienyje, kol suformavo parduotuvės asortimentą.

Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Papuošalų ir aksesuarų parduotuvės atidarymas
Deimantės Rudžinskaitės nuotr./Papuošalų ir aksesuarų parduotuvės atidarymas

„Dizaineriai ir prekės ženklai, su kuriais derėjausi, labai teigiamai priėmė mano idėją ir drąsiai sakau, unikalią Lietuvoje parduotuvės koncepciją – po vienu stogu suburti kokybišką ir rinktinę skirtingų prekės ženklų bižuteriją.

Juk vienos moterys ieškos madingiausių, šiandien ant bangos esančių prekės ženklų papuošalų, kitos nori turėti saugų komplektą aksesuarų, kuriuos lengvai prisiderintų prie kasdienių drabužių, o trečioms reikia kažko įspūdingo, kad patrauktų akį vakarėlyje. Tokia mintis patiko net labai garsiems pasaulyje prekės ženklams“, – pasakoja stilistė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų