Agnė Kuzmickaitė Niujorke susipažino su mados karaliene Anna Wintour: „Tai – kažkas neįtikėtino“

Pripažinimo sulaukusi, dainininkę Ritą Orą neseniai papuošusi dizainerė Agnė Kuzmickaitė ir toliau neria į tarptautinius vandenis. Šįsyk ji dalyvavo „Vogue“ surengtoje konferencijoje „Forces of fashion“, kurioje ne tik pasisėmė gausybę naudingos bei įkvepiančios informacijos, bet ir susipažino su pačia Anna Wintour
Agnė Kuzmickaitė ir Anna Wintour
Agnė Kuzmickaitė ir Anna Wintour / 15min ir asmeninio albumo nuotr.

Viena garsiausių šalies drabužių dizainerė Agnė Kuzmickaitė atvirauja: „Mano tikslas – nuolat žengti į priekį, tad neapsiriboju Lietuvoje vykstančiais mados procesais.“

Būtent tai ji ir daro. Kasmet Lietuvoje bei tarptautinių mados savaičių renginių metu autorines kolekcijas pristatanti kūrėja neseniai sudrebino lietuviškos mados vandenis ir Paryžiuje vykusiame koncerte vizitine kortele tapusiais drugeliais marginta glaustinuke, derančia kepure ir to paties rašto įspūdingais batais virš kelių papuošė visame pasaulyje populiarią dainininkę, hitų „Let me love you“ bei „Anywhere“ atlikėją Ritą Orą. Vos prieš kelias dienas žinoma moteris grįžo iš Niujorko, kur dalyvavo dviejų dienų tarptautinėje konferencijoje „Forces of Fashion“.

Asmeninio albumo nuotr./Agnė Kuzmickaitė
Asmeninio albumo nuotr./Agnė Kuzmickaitė

Garsiausio mados žurnalo „Vogue“ jau trečią kartą surengtoje konferencijoje „Forces of Fashion“ šįkart buvo diskutuojama, kur link eina mados pasaulis, aptarta jo transformacija per paskutiniuosius dešimtmečius, iššūkiai, su kuriais nuolat susiduriama, ir svarstomi globalūs tvarumo bei etninės modelių įvarovės klausimai.

Renginio dalyviai – įtakingiausios industrijos asmenybės: pradedant aktyviai kuriančiais dizaineriais Tomu Fordu, Donatella Versace, „Proenza Schouler“ duetu, atlikėja Cardi B ir baigiant legendiniu modeliu Cindy Crawford su dukra Kaia Gerber. Diskusijas moderavo garsūs mados žurnalistai, tarp kurių Hamish Bowles ir, žinoma, žurnalo „Vogue“ vyriausioji redaktorė Anna Wintour.

Vienas iš renginio partnerių – socialinis tinklas „Instagram“, tad konferencijos metu gausiai aptarta tinklo įtaka mados pasauliui. „Vogue“ žurnalistės Lynn Yaeger kuruojamoje diskusijoje savo patirtimi dalinosi ir „Balmain“ mados namų kūrybos vadovas Olivier Rousteing – juk būtent „Balmain“ buvo vieni pirmųjų luxury prekės ženklo komunikaciją perkėlusių į „Instagram“ platformą.

Konferencija „Forces of Fashion“ surengta Manhatane, „Springs studios“, kur kasmet vyksta Niujorko mados savaitės renginiai. Šiame tarptautiniame kontekste ypač svarbiame renginyje drabužių dizainerė Agnė Kuzmickaitė buvo vienintelė dalyvė iš Lietuvos.

Agnės Kuzmickaitės viešnagės Niujorke akimirkos – galerijoje:

Ji pasakoja, jog programa buvo labai intensyvi, o pati konferencija suorganizuota ypač profesionaliai bei nustebinusi daugybe apsaugos. Turbūt kitaip ir negali būti, kuomet dalyviai – mados pasaulio superžvaigždės.

„Mano tikslas – nuolat žengti į priekį, tad neapsiriboju Lietuvoje vykstančiais mados procesais ir kasmet keliu sau iššūkį vis kitais būdais susipažinti su plačiaisiais mados pasaulio vandenimis bei tapti jų dalimi. Na, o dalyvavimas pasaulinio lygio konferencijoje – vienas iš būdų. Vien buvimas tarp tokių garsių mados pasaulio asmenybių įkvepia, jau nekalbant apie gausybę naudingų kontaktų su mados žurnalistais, stilistais bei garsiausiomis Niujorko fashionistomis, kuriuos užmezgiau renginio metu.“

Tiesa, Agnė turėjo galimybę susipažinti ne tik su žurnalistais ar stilistais, bet ir su pačia konferencijos šeiminininke, „Vogue“ redaktore Anna Wintour.

Asmeninio albumo nuotr./Anna Wintour ir Agnė Kuzmickaitė
Asmeninio albumo nuotr./Anna Wintour ir Agnė Kuzmickaitė

„Tai – kažkas neįtikėtino! Ši pažintis – išties neeilinė. Susižavėjau Annos Wintour absoliučiu atsidavimu mados pasauliui ir nuoširdžiu rūpesčiu jaunosios kartos dizaineriais“, – pasakojo dizainerė Agnė Kuzmickaitė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis