Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Aisčio Mickevičiaus kvapų laboratorija sužavėjo latvius

Žinomo Lietuvos veido, aktoriaus ir parfumerio Aisčio Mickevičiaus kuriami kvepalai pakerėjo kaimyninę Latviją. Neseniai Rygoje įvyko A.Mickevičiaus prekės ženklo „FUMparFUM“ kvapų projektas „Pop up Parfumes Bar“. Galimybė momentinėje kvepalų kūrimo dirbtuvėje kartu su parfumeriu susikurti asmeninius ir vienintelius kvepalus taip sužavėjo latvius, kad A.Mickevičiui kvapų laboratorijoje teko suktis nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro.
Aistis Mickevičius
Aistis Mickevičius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Stilizuota dirbtuvė, unikalus kvepalų kūrimo procesas, rezultatai ir dalyvių dėmesys pranoko projekto autorių lūkesčius.

„Latvių žinios apie aromatus, jų esencijų pasirinkimai mus nustebino.  Renginyje dalyvavo žmonės, turintys įdomų, labai išlavintą parfumerinį skonį.  Kartu su parfumeriu kurdami savo asmeninius kvepalus jie rinkosi sudėtingus, skirtingus ir įdomius aromatus. Gimė tokios netikėtos kvapų kompozicijos, kurios sužavėjo ir patį parfumerį“, – įspūdžiais iš renginio dalinosi prekinio ženklo „FUMparFUM“  atstovė Edita Vigelytė.

Anot jos, per vieną dieną Rygos DCH studijoje, kur vyko renginys, gimė graži, nišinė ir labai asmeninė parfumerija. Praėjus savaitei po renginio į Lietuvą iš Latvijos tebeskrieja susižavėjimo ir padėkos žinutės bei prašymai surengti dar vieną tokią laboratoriją.

Asmeninio albumo nuotr./Aistis Mickevičius
Asmeninio albumo nuotr./Aistis Mickevičius

Prie A. Mickevičiaus projekto sėkmės Rygoje prisidėjo ir „FUMparFUM“ partneris Latvijoje,  televizijos laidų vedėjas, populiarios Rygoje sporto studijos DCH įkūrėjas ir savininkas Kaspars Ozolinš. E.Vigelytė juokiasi, kad jo dėka į momentinę A. Mickevičiaus kvepalų dirbtuvę susirinko tikri parfumerijos ir kvapų „maniakai“.

„Viena iš dalyvių dėkodama už aromatų kūrybos įspūdžius prisipažino, jog kvepalai yra tarsi antroji jos oda“,  – prisiminė „FUMparFUM“ atstovė. 

Asmeninio albumo nuotr./Aisčio Mickevičiaus kvapų laboratorija
Asmeninio albumo nuotr./Aisčio Mickevičiaus kvapų laboratorija

Sėkimingas kvapų projektas Lietuvoje gaminamų kvepalų linijai nutiesė kelią į Latvijos rinką. Jau yra tariamąsi dėl galimybės Rygoje prekiauti „„FUMparFUM“ kvepalais.  Artimiausiu metu kvapų projektą „Pop up Parfumes Bar“ planuojama pristatyti Estijos sostinėje Taline ir Maskvoje.

Aistis Mickevičius pirmasis ir  kol kas vienintelis Lietuvoje parfumerijos ir aromatų pasaulį pristato neįprastu  būdu – kviečia į momentines kvepalų kūrimo laboratorijas, kuriose galima ne tik susikurti unikalius asmeninius kvepalus, bet ir stebėti, kaip jie gimsta, dalyvauti unikaliame procese.  Anot jo, ši idėja nėra originali, tačiau Lietuvoje to dar niekas nėra daręs.

Kvapų barai – dirbtuvės sėkmės sulaukė ir Lietuvos didmiesčiuose. Pavyzdžiui, Klaipėdoje Aisčiui kvapų bare vietoje vienos suplanuotos dienos teko darbuotis net dvi, nes susirinko gausus būrys norinčiųjų susikurti nepakartojamus kvepalus.

Asmeninio albumo nuotr./Aisčio Mickevičiaus kvapų laboratorija
Asmeninio albumo nuotr./Aisčio Mickevičiaus kvapų laboratorija

„FUMparFUM“ yra pirmasis lietuviškas autorinės nišinės parfumerijos prekės ženklas, sukurtas A. Mickevičiaus. Prieš keletą metų susidomėjęs kvepalų kūrimu, pirmuosius penkerius „FUMparFUM“ aromatus iš „Fresh, Natural & Handmade“ kolekcijos parfumeris visuomenei  pristatė 2011 m. pabaigoje.

Visi „FUMparFUM“ aromatai yra riboto tiražo, pagaminti rankomis iš aukščiausios kokybės natūralių ir sintetinių esencijų, laikantis tarptautinių IFRA reikalavimų, „FUMparFUM“ laboratorijoje Vilniuje. Unikalus „FUMparFUM“ stilius – senųjų Europos kvepalų maišymo tradicijų ir originalaus požiūrio į aromatus derinys. Visi šio prekinio ženklo aromatai – tai maži kvapų skečai, meninės vaizduotės išraiška.

Naujoji „FUMparFUM“ kolekcija „Theatre Perfumes“ pasirodė šių metų pradžioje. Kolekcijoje – penki rafinuoti, rankų darbo, labai riboto tiražo aromatai, kuriuos įkvėpė teatras.

Asmeninio albumo nuotr./Aistis Mickevičius
Asmeninio albumo nuotr./Aistis Mickevičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos