Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Aistė Pilvelytė: „Visada skaitau, ką valgau ir ką ant savęs tepuosi“

Prie sparčiai besiplečiančio ekologiško gyvenimo būdo propaguotojų būrio vis aktyviau jungiasi ir Lietuvos pramogų padangės žvaigždės. Viena jų – atlikėja Aistė Pilvelytė (32). Dvejų metų dukrą Ugnę auginanti moteris ekologišku gyvenimo būdu susidomėjo prieš penkerius metus.
Dainininkė Aistė Pilvelytė
Aistė Pilvelytė / Gretos Skaraitienės nuotr.

„Anksčiau visi, tarp jų ir aš, pirkdavome bet ką, nes trūko žinių. Dabar beveik kas antroje laidoje yra kalbama apie tai, ką valgome ir apie kosmetikos sudėtį. Kabant apie maistą, ypatingai pradėjau žiūrėti, ką valgau, kai laukiausi ir gimė Ugnė“, – Žmonės.lt sakė ekologiškos kosmetikos „Madara“ pristatyme sutikta atlikėja. 

Kiekvieną kartą pirkdama maisto ar kosmetikos produktus, A.Pilvelytė skaito jų sudėtį. Pasak jos, gyvenant chemijos amžiuje, yra labai svarbu atsirinkti, kas yra naudinga ir vertinga. „Tačiau tam reikia laiko ir kantrybės. Pavyzdžiui, šiandien pusę dienos ieškojau kremo, kuris tiktų mano odai“, – pasakojo ekologiškų prekių pasirinkimu mūsų šalyje patenkinta atlikėja.

Dažniausiai vaistinėse kosmetiką perkanti Aistė neabejoja, kad šie metai – išsivalymo laikotarpis. Moters nuomone, vis sparčiau į mūsų pasaulį veržiasi ekologiški ir natūralūs produktai, tačiau tam reikėjo sukrėtimo. Juo galėjo tapti ir Europą ištikusi finansinė krizė. „Kai žmogus patiria insultą, pradeda žiūrėti, ką valgo ir geria. Kažkas turi truputėlį suduoti žmogui per galvą, kad jis atsipeikėtų ir suprastų, kaip ir kas čia“, – tvirtino A.Pilvelytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos