„Tai buvo parfumerinis tyrimas, kurio metu per socialinius tinklus klausėme žmonių: lietuvių, lietuvių, gyvenančių svetur, ir užsieniečių, kuo kvepia Lietuva skirtingais sezonais. Iš to padarėme tam tikras išvadas ir dabar ketiname išleisti 12 difuzerių kaip ir 12 mėnesių. Užbaigti vasarai yra labai tinkantis difuzeris nupjautos žolės tema. Tai pirmasis kvapų projekto kvapas, nes ką tik buvo Žolinės, o ir rugpjūtis susijęs su rugiapjūte“, – portalui Žmonės.lt sakė aktorius. Anot parfumerio, toks difuzerio 50 ml buteliukas kainuos apie 120 litų.
„LOOK: #lithuanians” serijoje numatoma išleisti 12 skirtingų aromatų, vienaip ar kitaip susijusių su Lietuvoje vyraujančiais vis dar keturiais metų laikais ir jiems būdingais sezoniniais kvapais. Anot A.Mickevičiaus, išleisti po kvapą ketinama kiekvieno mėnesio gale. Kiti kvapai, kurie nustebins tautiečius ir užsieniečius – obuolių sodas ir miško gėrybės.
Šios serijos aromatų paskirtis ne tik praktinė, bet ir simbolinė. Moderni pakuotė primena „išgyvenimo rinkinį“, kurio dažnai pritrūksta ilgam išvykusiam ar svečioj šaly gyvenančiam, nostalgijos suriestam lietuviui. „Tai lyg kažkoks savo šalies prisiminimas kvapo pavidalu, nes juo galima purkšti namus, galima per lazdeles tą kvapą skleisti. Užsieniečiui tai įdomus ir prasmingas suvenyras iš mūsų šalies“, – sakė Aistis.
Kvapų projekto „LOOK: #lithuanians” pristatymas vyko Užupyje įsikūrusioje žinomų šalies dizainerių Jolantos Rimkutės ir Ievos Ševiakovaitės „LT identity | BALTAI“ parduotuvėje. Vieta pasirinkta sąmoningai: dizaineres ir kvapų kūrėją sieja sena kūrybinė pažintis ir draugystė.