Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aktorė Beata Tiškevič tapo naujosios „Body Talk“ kolekcijos veidu

Žavioji aktorė ir TV laidų vedėja Beata Tiškevič dalyvavo naujosios prekės ženklo „Body Talk“ kolekcijos fotosesijoje.
Beata Tiškevič
Beata Tiškevič / „FFakers“ (Eglės Jociūtės ir Ievos Markevičiūtės) nuotr.
Temos: 1 Beata Tiškevič

Tai jau trečioji Lietuvos mados kūrėjų dueto „Body Talk“ kolekcija, kurioje dominuoja stilingų moterų pamėgtos glaustinukės. Šį kartą fotosesijai buvo pasirinkta aktorei įprasta teatro erdvė ir jai būdingi atributai – grimo kambarys ir scena.

„Savo naujausiai rudens/žiemos kolekcijai pristatyti ieškojome mūsų prekės ženklo vertybes atitinkančios asmenybės. Beata yra ne tik kūrybinga ir veikli aktorė, bet ir labai energinga, savitą požiūrį į gyvenimą turinti ir stilinga jauna moteris. Būtent tokiai mes ir kuriame“, – teigia „Body Talk“ kūrėjos Rasa Malinauskaitė ir Veta Armonaitė.

Nors naujosios kolekcijos pagrindu išlieka iš natūralių audinių siuvamos glaustinukės, šį kartą joje jau galima rasti ir keletą suknelių bei aksesuarų. Kolekcijoje vyrauja sodrios spalvos bei puošnios aksomo detalės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų