Aktorius Audrius Bružas tapo laidos apie sėkmę vedėju

Kiekvienas iš mūsų norėtume sužinoti stebuklingą formulę, kuri akies mirktelėjimu leistų pasiekti sėkmę tiek asmeniniame, tiek profesiniame kelyje.
Audrius Bružas
Audrius Bružas / LNK nuotr.

Vis dėlto, vieno tokio recepto, galinčio visiškai pakeisti mūsų gyvenimus nebūna, todėl norint sėkmingai veikti įvairių pokyčių kupiname pasaulyje, reikia ne tik aiškiai žinoti savo tikslą, mokėti pasverti įvairias rizikas ir atkakliai dirbti, tačiau ir matyti galimybes ten, kur jų nemato kiti, ugdyti sąmoningumą bei gebėti keistis.

Būtent apie tai, kaip pasiekti asmeninę laimę ir tapti sėkmingu, kartu su savo laidos herojais diskutuos naujosios LNK televizijos laidos „Sėkmė tavo rankose“ vedėjas – aktorius, improvizacijos meno ekspertas ir sėkmingas verslininkas – Audrius Bružas, rašoma televizijos pranešime spaudai.

Kiekvienos laidos pradžioje Audrius improvizuos mums visiems pažįstamas situacijas, kurios neretai išmuša iš vėžių, sustabdo įprastą gyvenimo ritmą ar tiesiog pakiša koją lygiose vietose ir galiausiai priverčia imtis tam tikrų veiksmų. O kokių veiksmų ir kada imtis yra geriausia, laidos vedėjas kaskart teirausis asmeninę sėkmę savo gyvenime jau pasiekusių herojų – verslininkų, antreprenerių, savanorių, kūrėjų ir novatorių.

LNK nuotr./Audrius Bružas
LNK nuotr./Audrius Bružas

Audrius įsitikinęs – naujojoje laidoje bus gausu įdomių, drąsių ir ryškių asmenybių, žavinčių neįtikėtinomis ir jaudinančiomis istorijomis. Juk būtent kitų sukauptos unikalios ir nekasdienės patirtys labiausiai įkvepia, sudomina, motyvuoja ir neretai padeda atrasti atsakymus į klausimus apie tai, kokie sprendimai gali padėti pasiekti asmeninę sėkmę kiekvienam iš mūsų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis