„Auksinio gaublio“ savinininkas į rankas pasiėmė kamerą, kad nufilmuotų trumpus vaizdo siužetus skirtus prekės ženklui „7 For All Mankind“. Pirmasis jo darbas „YouTube“ pasirodys vasario 15-ąją.
„Šie vaizdeliai turi vintažinį pojūtį, juos stebint atrodo, tarsi jie būtų atkeliavę iš kito laikmečio“, – žurnalui „Women's Wear Daily“ sakė 33-ejų aktorius. Anot jo, tiek vaizdai, tiek drabužiai atspindi aštuntąjį dešimtmetį. „Filmavome paplūdimyje ir važiavome Pacific Coast greitkeliu, tad, galima sakyti, kad tikrai perteikėme 8-ojo dešimtmečio Kalifornijos svajonės jausmą. Filmukai, kuriuos kūriau ir sudėjau kartu tarsi tikra kelionė“, – kalbėjo J.Franco.
J.Franco filmuotų reklamų užkulisiai: