Algimantas Čekuolis – naujos labdaros krautuvėlės globėjas

Vilniuje, prekybos centre „Ozas“, vaikų gynimo dieną atidaryta nauja labdaros krautuvėlė „Auksinė širdis“. Joje prekiaujama žmonių suaukotais daiktais, knygomis, smulkiais buitiniais prietaisais.
Algimantas Čekuolis
Algimantas Čekuolis / „Alma littera“ nuotr.

Surinkti pinigai bus skiriami asocialiuose šeimuose augančių vaikų gyvenimo sąlygoms gerinti.
„Auksinės širdies“ krautuvėlės atidarymą iniciavo paramos fondas „Mes galime“. Labdaros krautuvėlė – tai projektas, kuriuo siekiama mažinti vaikų skurdą ir socialinę atskirtį.  „Šalyje įsivyravus ekonominei krizei, skurdas ir socialinė atskirtis didėja. Tai ypač skaudžiai atsiliepia vaikams, kurie negaudami pakankamo išsilavinimo ir žinių, užaugę įkliūva į to paties skurdo „spąstus“. Vis daugiau jų patenka ir į vaikų globos namus“, – sako Algimantas Čekuolis, projekto „Auksinė širdis“ globėjas.

Krautuvėlė turi ne tik savo globėją – žurnalistą Algimantą Čekuolį, bet ir geros valios ambasadorius. Jais tapo kunigai Ričardas Doveika ir Tomas Šernas, berniukų ir jaunuolių choro „Ąžuoliukas“ vadovas Vytautas Miškinis, žurnalistas Henrikas Vaitiekūnas, dainininkas ir žurnalistas Marijonas Mikutavičius bei televizijos laidų vedėjas Rolandas Vilkončius.

Po pasaulį daug keliaujantis žurnalistas Algimantas Čekuolis  teigia, kad tokios labdaros krautuvės kaip „Auksinė širdis“ yra labai populiarios JAV, kur jos vadinamos kluono išpardavimais, taip pat Anglijoje, Vokietijoje ir Prancūzijoje. Marijonas Mikutavičius lietuviškos krautuvėlės atidarymo proga linkėjo, kad noras dalintis ir duoti Lietuvoje taptų įprastu ir natūraliu reiškiniu, o tokių krautuvėlių atidarymas nereikalautų ypatingos šventės – su orkestru ir fotoaparatų blykstėmis.
 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis