Algirdas Butkevičius apie jam mestą iššūkį: „Šaltu vandeniu apsipilu kiekvieną rytą“

Premjeras Algirdas Butkevičius atsakė „Ledinio vandens kibiro iššūkį“ (angl. „Ice Bucket Challenge“) jam metusiam radijo laidų vedėjui Vyteniui Sinkevičiui: labdarai paaukojo, bet šalto vandens ant galvos viešai neužsipylė.
Algirdas Butkevičius
Algirdas Butkevičius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

 

„Dėkoju radijo laidos vedėjui Vyteniui Sinkevičiui už man mestą iššūkį. Kadangi šaltu vandeniu apsipilu kiekvieną rytą, tai nemanau, kad ši procedūra kažkuo ypatinga ir verta viešumo. Labdarai lėšas aukoju nuolat, bet stengiuosi to neviešinti. Paaukosiu ir ALS fondui, renkančiam lėšas šoninės amiotrofinės sklerozės (ALS), arba kitaip – Lou Gehrigo ligos, gydymui. Tik būtų gerai, kad akcijos vykdytojai susisiektų tiesiai, o ne per žiniasklaidą“, – savo socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje parašė premjeras A.Butkevičius. 

Radijo stoties „Radiocentras“ laidų vedėjas V.Sinkevičius pats lediniu vandeniu apsiliejo ir labdarai paaukojo ankstyvą trečiadienio rytą. Iššūkį jis metė Antanui Guogai, Oksanai Pikul-Jasaitienei ir A.Butkevičiui. 

„Ponai, jūs turite 24 valandas, kad pasektumėte mano pavyzdžiu – apsipiltumėte lediniu vandeniu ir paaukotumėte 100 Lt į ALS fondą“, – vaizdo įraše sakė V.Sinkevičius. 

Žmonės.lt primena, kad šis iššūkis pasaulį apskriejo neįtikėtinu greičiu – lediniu vandeniu taškosi ir pinigus labdarai aukoja daugybė garsenybių.

Lietuvoje ledinio vandens kibiro iššūkis taip pat plinta kaip virusas, tik ne visi jo dalyviai prisimena tikrąjį akcijos tikslą ir apsiliejimą vandeniu paverčia tiesiog pramoga.

Be to, šiomis dienomis iššūkio dalyvius sukrėtė žinia – vienas iš „Ledinio vandens kibiro iššūkio“ iniciatorių Corey Griffinas nuskendo.

VIDEO: Vytenis Sinkevičius meta ALS ledo kibiro iššūkį...kam?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis