Anglijoje gyvenanti Gintarė tampa sensacija Lietuvoje: palaiko ir sutuoktinis iš Turkijos, ir sekėjai

Žinios paprastai asocijuojasi su svarbiausiais Lietuvos ir pasaulio įvykiais, o jose retai kada išgirsi apie „influencerių“ skandalus. Tad Anglijoje gyvenanti lietuvė sukūrė alternatyvą – šmaikščiuose vaizdo įrašuose aptaria pagrindines socialinių tinklų naujienas. O sulaukusi ne vieno paskatinimo judėti toliau, dabar save drąsiai vadina „Instagramo žinių“ vedėja.
Gintarė Valeikaitė
Gintarė Valeikaitė / Asmeninio albumo nuotr.

Nenuostabu, kad bene kiekvieną dieną kelias valandas praleidžiame naršydami socialiniuose tinkluose. Tačiau nė neįtariame, kad kažkur ten, kur akys dar neužkliuvo, slepiasi tikri talentai.

Ir štai viena netikėtai atrasta – „Instagramo žinių“ vedėja Gintarė Valeikaitė. Taip, teisingai perskaitėte. Moteris renka karščiausias naujienas apie Lietuvos „influencerius“ ir pateikia jas kaip šmaikštų turinį. Tačiau susipažinti su ja turite ir patys.

Suprato, kad žmonėms patinka skandalai

Daugiau nei prieš 12 metų jauna mergina išvyko vasarai dirbti į Londoną. Čia gyvenanti sesuo parūpino vietą kavinėje, o uždirbusi pirmuosius pinigus Gintarė nutarė pasilikti. Tiesa, netrukus ji atrado ir meilę – savo būsimą vyrą.

„Pamačiau, kad visai smagu man čia. Tada mečiau mokslus ir nebegrįžau į Lietuvą. Dar būsimą vyrą sutikau – tuo metu jis buvo mano bosas. Susipažinome darbe, pradėjome draugauti ir jau kartu esame 12 metų.

Aišku, būtų smagu grįžti į Lietuvą, bet yra keli aspektai. Mano vyras yra turkas, jam vykti į Lietuvą kur kas sunkiau dėl kultūrinės pusės, o man į – Turkiją. Vyras juokauja, kad į Lietuvą važiuosime tik tokiu atveju, jei tapsiu įžymi“, – juokiasi G.Valeikaitė.

Asmeninio albumo nuotr./Gintarė Valeikaitė
Asmeninio albumo nuotr./Gintarė Valeikaitė

O įžymi ji tikrai tapo – prieš 3 mėnesius instagrame pradėjo kurti ne tik lietuvišką turinį, bet ir žinias primenančius vaizdo įrašus. Idėja kilo dėl vienu metu Lietuvos pramogų padangę užgriuvusių skandalų – tai tapo Gintarės savotišku įkvėpimu.

„Pranešu tik tuos dalykus, kuriuos žinomi „influenceriai“ pasako per savo story. Savo vaizdo įrašuose pati nieko nekuriu. Tiesa, dėl šių pranešimų mane jau yra užblokavę keli žmonės. Tiksliau, gal du. Tačiau aš stengiuosi nesišaipyti. Gal pačioje pradžioje taip pasirodė, bet su savo žiniomis aš to nesiekiu ir patyčių iš to nedarau.

Bandau žinias pristatyti per juoko prizmę. Todėl į tai sureagavę man parašė gal apie 95 proc. mano aptariamų herojų. Jie rašė, kad jiems labai patiko. Na, pyktis nenoriu, todėl stengiuosi išlaikyti tą ribą“, – apie sumanymą kalba moteris.

Beje, tik įkėlusi pirmąsias žinias, Gintarė iškart sulaukė šimtą žinučių su prašymais padaryti antrą, trečią, ketvirtą ir dar daugiau žinių dalių. Moteris prisipažįsta tokios reakcijos nesitikėjusi, bet tai jai leido suprasti, kad žmonėms patinka skandalai.

Gintarės Valeikaitės žinių laidą galite pažiūrėti čia:

VIDEO: „Instagramo žinių“ vedėja Gintarė Valeikaitė

„Jie nori daug ką žinoti, jiems įdomu. Tikrai sulaukiu daug laiškų, kuriuose žmonės džiaugiasi galėdami viską surasti vienoje vietoje. Iš auditorijos nesu sulaukusi kažkokių blogų pretenzijų. Atrodo, kad jie kaip tik mane labai palaiko, kartu galime pasijuokti. Tas man labai smagu“, – džiaugiasi ji.

Vis tik kartais Gintarė sulaukia ir ne tokių palaikančių žinučių – kai kurie jos sekėjai piktinasi dėl moters bendravimo su „influenceriais“. Jiems jie nepatinka, todėl nori, kad nepatiktų ir Gintarei. Tačiau ji su tuo nesutinka – klausia, kodėl turėtų nutraukti draugystę, jei žmoguje nieko blogo nemato.

„Mano auditorija greitai auga ir kiekvienas turi savo nuomonę. Kas, aišku, yra gerai. Tačiau neseniai gavau keletą žinučių, kuriose žmonės rašė esantis manimi nusivylę. O priežastimi tapo mano bendravimas su vienu ar kitu „influenceriu“.

Anot jų, turiu visiems įtikti, tačiau į instagramą neatėjau tam, kad visiems patikčiau. Noriu daryti tai, kas man patinka. Juk visada yra mygtukas „atsekti“, – pabrėžia Gintarė.

Pradėjo vadinti „Reklamų deive“

Moters sekėjai įsigudrino į vaizdo įrašus patekti ir patys. Įžvelgę gerą galimybę reklamai, paprašo, kad Gintarė į savo vaizdo siužetus įterptų ir jų vardus. Iš pradžių moteris kūrė nemokamai, tačiau dabar, matydama, kad darbas užtrunka kelias valandas, paprašo kuklaus užmokesčio.

„Vaizdo įrašo sukūrimas reklamai tikrai atima nemažai laiko. Iš pradžių dirbau nemokamai, bet šiais metais įsidrąsinau. Jei tai tampa mano darbu, ne tik malonumu, daugiau valandų praleidžiu redaguodama, darydama kostiumus, normalu, kad už tai paprašau susimokėti. Tačiau prisipažinsiu, imti pinigus tikrai nedrąsu, todėl džiaugiuosi, kad visi Lietuvoje labai supratingai į tai žiūri“, – šypteli Gintarė.

Asmeninio albumo nuotr./Gintarė Valeikaitė su sūnumi
Asmeninio albumo nuotr./Gintarė Valeikaitė su sūnumi

Beje, skirtingai nei žiniose, reklamose ji gali būti ne tik moterimi, bet ir apsimesti vyru. Norėdama savo turinį paversti smagesniu, ji kuria vis skirtingą vaidmenį, su kitokiais kostiumais bei išraiškingu makiažu.

„Su žiniomis kiek paprasčiau, nes aš jas transliuoju tiesiog prie stalo. Aišku, stengiuosi tobulinti, išrasti kitų kampų, bet, žinot, kaip sakoma, kai kas nors smagu, nesijaučia kaip darbas“, – atvirauja moteris.

Vis dėlto namie augindama dvejų metų sūnų ir esanti jau 5 mėnesį nėščia, Gintarė nerimauja, kad gimus antrai atžalai, sumažės jos kuriamo turinio. Jau net dabar ji kartais pagalvoja, kad jo per mažai ir baiminasi, kad ją žmonės paprasčiausiai pamirš. Tačiau galvoje kirba dar viena mintis – kada nors į žinias pakviesti svečių.

„Manęs kartais klausia, ar nenorėčiau į savo žinias pakviesti svečią. Tačiau iškart pagalvoju, kad vaikas namie ir dar gyvenu Anglijoje. Dėl visko reikėtų tartis. O mano žinios yra dar tik pradinėje stadijoje.

Na, bet dariau naujametinius žinių apdovanojimus ir visiems labai patiko. Manau, tą patį padarysiu ir kitais metais. Pagalvojau, kad galėčiau pakalbinti dar keletą žmonių“, – svarsto Gintarė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis