Anna Mois nusprendė tapti savo kailinės kolekcijos veidu

Ekstravagantiškoji skrybėlių dizainerė Anna Mois (28) niekuomet nebuvo labai santūri ir rami moteris. Štai pristatydama savo 2012–2013 metų kailinę kolekciją dizainerė nusprendė tapti jos reklaminiu veidu.
Anna Mois ir jos nauja kolekcija
Anna Mois ir jos nauja kolekcija / Vytauto Pilkausko nuotr.
Temos: 1 Anna Mois

„Įprastai kolekcijos kaip nors pavadinamos, o aš to daryti nemėgstu. Pasakysiu paprastai – ši kolekcija vadinsis „Annos Mois kailiniai dirbiniai“, – tikino Anna.

Nors jau buvo įprasta dizainerę matyti skrybėlininkės amplua, šį kartą ji nusprendė paįvairinti savo kuriamų daiktų asortimentą. „Taip, šį kartą pristatysiu ne tik skrybėlaitės, bet ir kitus dirbinius iš kailio – liemenės, kumštinės pirštines ir kitus aksesuarus. Klausiate, kodėl gi aš nusprendžiau daryti dirbinius iš kailio? Na, tiesiog dievinu kailius, nes jie šilti, gražūs, jaukūs bei brangūs! Jie yra klasika, o dėvėdamos klasikinius dirbinius visos moterys gali išreikšti savąjį „aš“. Aš nebūsiu kukli ir pasakysiu, kad mano kailiniai dirbiniai (ir ne tik kailiniai!) pritraukia daug dėmesio! Mano gerbėjų vis daugėja ir aš nuoširdžiai džiaugiuosi bei dėkoju jiems už susidomėjimą“, – tikino ji.

Anna patikino, kad dizaineris, norėdamas ką nors sukurti, turi gyventi nuolatiniuose ieškojimuose, nes tik tokiu būdu atrandamos naujos idėjos.

„Mano kūrybinis kredo: „Visuomet reikia eiti pirmyn ir nestovėti vietoje“. Be to, mane labai žavi, kad mano klientės nebijo eksperimentuoti kartu su manimi. Manau, kad mano dirbiniai yra labai organiški, seksualūs, elegantiški bei jaunatviški“, – pasakojo Anna Mois.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis