Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Artėjant Sočio olimpiadai dizainerės Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė sukūrė specialius marškinėlius

Kūrybinis „LT Identity“ dizainerių kolektyvas Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė, bendradarbiaudamos su prekybos ir laisvalaikio centru „Mega“, sukūrė „Mes mylim Lietuvą“ marškinėlius. Jie skirti Lietuva besididžiuojantiems gyventojams bei Sočio olimpinių žaidynių sirgaliams, palaikysiantiems šalį atstovaujančius atletus.
„LT Identity“ marškinėliai
„LT Identity“ marškinėliai / Asmeninio albumo nuotr.

„Kurdamos šiuos marškinėlius norėjome drąsiai atspindėti ir per lietuviškus simbolius įkūnyti meilę Lietuvai. Todėl pagrindinis šių marškinėlių simbolis – Vytis, vienas seniausių valstybinių herbų Europoje. Šį šarvuotą raitelį su kalaviju ir skydu subtiliai dekoravome ir pavadinome „Žydinčiu Vyčiu“. Jis prasmingas mums, lietuviams, nes už šio simbolio slypi ilga šalies istorija“, – kalbėjo J. Rimkutė ir I. Ševiakovaitė. 

„Nors dažniausiai lietuvius suartina krepšinis, manome, kad olimpines žiemos žaidynes stebės didelė sporto sirgalių dalis. Todėl norime juos suvienyti, palaikyti olimpinę dvasią bei paskatinti džiaugtis ir didžiuotis tuo, kad yra lietuviai. Apsivilkę šiuos marškinėlius sirgaliai ne tik vieni kitus atpažins, bet ir stilingai atrodys“, – sakė „Megą“ valdančios bendrovės „Baltic RED“ rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė. 

Prieš daugiau nei dešimt metų, kai pradėjome gvildenti tautiškumo temą, puoselėti ją drabužiuose, susidūrėme su dideliu negatyvumu. Tuomet dažnai išgirsdavome, kad tai, kas yra lietuviška – nuobodu, tamsu, neįdomu. Tačiau dabar pastebime, kad lietuviai vis dažniau ieško būdų, kaip į aprangą įpinti tautiškumo detalių

Pasak jos, vasario mėnuo simboliškai siejasi ne tik su šiais metais vyksiančia žiemos olimpiada, bet ir lietuviškumu bei meile. „Vasario 16-ąją minėsime Lietuvos valstybės atkūrimo dieną, o norintys dar labiau parodyti meilę tėvynei, „LT Identity“ marškinėliais galės pasipuošti ir Šv. Valentino dieną“, – sakė R. Vyšniauskienė.

I.Ševiakovaitės ir J. Rimkutės nuomone, žmogus pasauliui yra įdomus tiek, kiek jis yra unikalus. „Prieš daugiau nei dešimt metų, kai pradėjome gvildenti tautiškumo temą, puoselėti ją drabužiuose, susidūrėme su dideliu negatyvumu. Tuomet dažnai išgirsdavome, kad tai, kas yra lietuviška – nuobodu, tamsu, neįdomu. Tačiau dabar pastebime, kad lietuviai vis dažniau ieško būdų, kaip į aprangą įpinti tautiškumo detalių“, – komentavo „LT Identity“ atstovės. 

Jau vasario 7 d. prasidėsiančioms Sočio olimpinėms žaidynėms rengiasi Lietuvos ledo šokių duetas Isabella Tobias ir Deividas Stagniūnas, biatlonininkai Diana Rasimovičiūtė ir Tomas Kaukėnas, slidininkai Ingrida Ardišauskaitė ir Vytautas Strolia, greitojo čiuožimo trumpuoju taku atstovė Agnė Sereikaitė bei kalnų slidininkai Rokas Zaveckas ir Ieva Januškevičiūtė. 

Dviejų dizainerių sukurtus meilę Lietuvai demonstruojančius marškinėlius prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ vasario mėnesį dovanos savo pirkėjams. Lankytojai galės rinktis iš trijų marškinėlių spalvų: baltų, raudonų ir juodų. Iš viso pagaminta 1000 „LT Identity“ dizainerių sukurtų marškinėlių. Grafinį marškinėlių dizainą sukūrė Ramunė Savickaitė – Meškėlienė. 

Šių metų vasario mėnesį I. Ševiakovaitė ir J. Rimkutė švęs 11-ąjį bendros kūrybos gimtadienį. Per daugiau nei dešimtmetį moterys bendradarbiavo su keliasdešimt įvairių kūrybinių sričių profesionalų, 2012 m. jų sukurtas pakuotės dizainas pelnė auksą pasauliniame dizaino konkurse „A‘Design Award and Competition“. 

Asmeninio albumo nuotr./Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė
Asmeninio albumo nuotr./Jolanta Rimkutė ir Ieva Ševiakovaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?