Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„atsikeli ir varai“ naujos kolekcijos idėja – „atsikeli ir margai“: modeliu tapo Olegas Šurajevas

Lietuviškas mados prekės ženklas „atsikeli ir varai“ pristato naują pavasario/vasaros kolekciją. Specialioje fotosesijoje naujus drabužius pristatė jaunas modelis Beatričė Savickaitė ir komikas Olegas Šurajevas.
Olegas Šurajevas ir Beatričė Savickaitė
Olegas Šurajevas ir Beatričė Savickaitė / Monikos Dovidaitės nuotr.

Naujos „atsikeli ir varai“ kolekcijos idėją – „atsikeli ir margai“ – kūrėjai Aušrai Šeduikytei (28) padiktavo glaudus santykis su klientais ir asmeninė patirtis darbe.

„Mūsų klientai vis klausdavo, kodėl pas mus tiek daug juodos, kodėl nėra spalvų. Atsakymas paprastas – mes nelabai mėgstame spalvas, todėl sukūrėme juodai baltą raštą, kuris buvo pavadintas margu ir tapo kolekcijos pamatu. Kitas opus klausimas, kurį nuolat girdime, – kodėl nėra arklio?

Daug kas ėmė pasigesti ryškaus arklio logotipo, kuris keletą pastarųjų metų puošė kone kiekvieną „atsikeli ir varai“ drabužį: paskutiniuoju metu logotipas buvo paskendęs juodame drabužio fone. Taigi mylėdami klientus ir klausydami jų pageidavimų bundame iš žieminio „atsikeli ir juodai“ į vasarišką „atsikeli ir margai“ ir duodame jums daugiau arklių nei bet kada“, – sako Aušra Šeduikytė.

Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Beatričė Savickaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Beatričė Savickaitė

Naujai kolekcijai Aušra specialiai sukūrė medžiagą su arklio raštu, įkvėptą taškuoto audinio rašto, tik rutuliukus čia pakeitė arkliukai. Ilgai ieškoję partnerių, kurie padėtų įgyvendinti šią rašto idėją Lietuvoje, ženklo kūrėjai išplėtė paieškas už jos ribų ir rado fabriką Lenkijoje.

„Lietuvoje yra gan įprasta ant pigesnių sintetinių audinių uždėti spaudą, tačiau pasigaminti savo raštą ant natūralaus pluošto – medvilninės ar bambuko – jau iššūkis. Bet mums pavyko! Žinoma, kolekcijoje liko ir daug juodos. Be šios spalvos jau sunku įsivaizduoti bet kokią „atsikeli ir varai“ kolekciją. Kol jūs rengsitės juodai, mes nenustosime gaminti“, – teigia Aušra Šeduikytė.

Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Olegas Surajevas
Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Olegas Šurajevas

Be medvilninių ir bambukinių margumynų ir juodumynų, „atsikeli ir varai“ pristato ir tiesaus silueto lengvas marškinines sukneles iš itin aukštos kokybės audinių.

Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Beatričė Savickaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Beatričė Savickaitė

Taigi kolekcijoje klasika ir minimalizmas persipina su sportiniu, gatvės stiliumi bei prekės ženklui būdinga saviironija. Balti ir juodi arklių polka dots nugula ant kokybiškų prie kūno „limpančių“ audinių: medvilnės, bambuko, modalo.

Nors prekės ženklas visuomet pristato ir vyriškus ir moteriškus drabužius, šį kartą kolekcijoje gerokai daugiau vietos užima moterims skirti drabužiai. Galbūt dėl to, kad kolekcija kaip niekad vasariška ir romantiška.

Naująją kolekciją „atsikeli ir varai“ įamžino specialioje fotosesijoje, kurios metu drabužius pristatė interneto žvaigždė Olegas Šurajevas ir jaunas modelis Beatričė Savickaitė iš „Image Group“ modelių agentūros. Abu modeliai „atsikeli ir varai“ kūrėjai Aušrai Šeduikytei ir fotografei Monikai Dovidaitei būvo tikras įkvėpimo šaltinis.

Kaip Žmonės.lt pasakojo A.Šeduikytė, Beatričę ženklo kūrėjai fotografuotis pakvietė dėl jos išskirtinių bruožų, taip pat norėjo, kad modelis būtų bent kol kas mažai žinomas.

Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Beatričė Savickaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Beatričė Savickaitė

Tuo tarpu O.Šurajevas, anot kūrėjos, nuo prekės ženklo tiesiog neatsiejamas: „Olegas savotiškai yra mūsų prekės ženklo veidas – daug kas mus tapatina su juo, mat pirmose savo laidose jis vilkėdavo mūsų drabužius. Mintis pakviesti jį į fotosesiją kirbėjo ilgai, pakviestas jis abejojo dėl savo fotogeniškumo. Tačiau fotosesijai jis puikiai tiko.“

Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Olegas Šurajevas
Monikos Dovidaitės nuotr./„Atsikeli ir varai“ modelis – Olegas Šurajevas

Rūpinasi „lietuvišku“ klientu

Dizainerė A.Šeduikytė savo kuriamus drabužius „atsikeli ir varai“ paženklino prieš ketverius metus. Žmonės.lt ji pasakojo pati neturinti išsilavinimo mados srityje, tačiau kūrybai jaučianti didelę aistrą. O kam tas kūrėjos diplomas, kai rezultatą žmonės taip vertina ir pasipuošti drabužiais „su arkliu“ nori?

Asmeninio albumo nuotr./Aušra Šeduikytė
Asmeninio albumo nuotr./Aušra Šeduikytė

Svarstydama, kokia jos sėkmės paslaptis, A.Šeduikytė įvardija kelias priežastis. „Daug sėkmės mums atnešė teisingai parinktas ženklo pavadinimas, primenantis šūkį. Taip pat užsiėmėme teisinga komunikacija – prisistatėme kaip visai paprasti. Man pradėjus kurti panašių prekės ženklų dar visai nebuvo, o tie, kurie jau egzistavo, atrodė prabangūs, glamūriniai, gėlėti. Mes į madą pažiūrėjome kitaip – paprasčiau, buitiškiau“, – sako ji.

Per tuos ketverius metus „atsikeli ir varai“ tapo jaunimui puikiai pažįstamu prekės ženklu. Pamačius jaunuolį, kurio džemperį puošia arklio logotipas, nekyla klausimų, kur jis tokį įsigijo.

Žmonės.lt A.Šeduikytė pasakojo besiorientuojanti į lietuvišką rinką. O veikti čia ką tikrai yra: „Nesiekiame išplaukti į tarptautinius vandenis, nes mūsų ženklas labai lietuviškas. Suprantame, kad turime koncentruotis į savo šalį: užsienis ir taip perpildytas, o Lietuvoje daug ko neturime. Norime rūpintis lietuvišku klientu, kurti čia. Stengiamės kuo smarkiau išsiplėsti čia, o ateityje galbūt kurti ir daugiau ženklų.“

Ir nors lietuviškų prekės ženklų pastaruoju metu sparčiai daugėja, A.Šeduikytė sako, kad išsilaikyti rinkoje ir pelnyti kliento palankumą padeda ne tik kokybiška produkcija, bet ir pozityvus nusiteikimas.

„Su kitais seniau atsiradusiais lietuviškų prekės ženklų kūrėjais puikiai vieni kitus pažįstame. Taip, formaliai esame konkurentai, tačiau niekur čia neprikonkuruosi... Vieni kitiems net padedame. Žinoma, dabar prekės ženklų kuriasi kur kas daugiau, yra net tokių, kurie puola kopijuoti. Tai keista – Lietuva maža, o kažkas galvoja, kad kopijuoti yra „nieko tokio“. Jaunų ženklų nebijome – iš patirties matau, kad jie greit „užsidega“ ir greit pavargsta. Tai nėra lengvas darbas“, – sako A.Šeduikytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?