Atskleisti „X Faktoriaus“ žiūrovų balsai: laimėtojams lyderių poziciją užleido Lukas Zažeckis

Sekmadienio vakarą paaiškėjo, kas nugalėjo šeštąjį „X Faktoriaus“ sezoną. TV3 televizijos projekto laimėtojais tapo grupė „Good time boys“. Jiems atiteko ir piniginis prizas – 15 tūkstančių eurų. Viena didžiausių šou intrigų – žiūrovų balsai. Pasibaigus projekto sezonui, kūrybinė komanda atskleidžia, kiek balsų finalų metu pelnydavo šou dalyviai.
„Good time boys“ ir Lukas Zažeckis
„Good time boys“ ir Lukas Zažeckis / TV3 nuotr.

Superfinalas tapo viena žiūrimiausių „X Faktoriaus“ laidų per visą šou istoriją – jį stebėjo beveik 800 tūkstančiai žiūrovų. Reitingai rodo, kad šis renginys laimėjo žiūrovų dėmesį prieš kito kanalo rodytas programas santykiu 13,2 ir 8,4, o finansiškai aktyvių žiūrovų auditorijoje (15–49 m.) šis skirtumas buvo beveik trigubai didesnis.

Superfinalo metu rokeriai grupė „Good time boys“ sulaukė 35614 balsų. Antroje vietoje liko Antturi. Jis sulaukė 15257 balsų. Trečiąją vietą užėmė Kristina. Už ją prabalsuota 10711 kartų.

Įdomu tai, kad greičiausiai su superfinalu turėjusi atsisveikinusi Kristina nuo Antturi atsiliko vos trimis balsais. Mergina sakė, kad užimti trečią vietą tokiame projekte yra didelė garbė, tačiau ji dar labai norėjo padainuoti trečiąją dainą.

TV3 nuotr. /„X Faktoriaus“ balsavimas
TV3 nuotr. /„X Faktoriaus“ balsavimas

Pažvelgus į lentelę matyti, kad tris sekmadienius iš eilės šou lyderis buvo Lukas Zažeckis. Visų dalyvių meiliai vadinamas Lukučiu.

Vėliau lyderių poziciją užėmė „Good time boys“ ir neužleido jos iki pat superfinalo. Žiūrovų balsai atskleidžiami tik po superfinalo tam, kad nebūtų vieno favorito ir kiti dalyviai stengtųsi pasirodyti kaip įmanoma geriau.

Jau prasidėjo registracija į septintąjį „X Faktorius“ sezoną. Dalyvauti projekte gali visi, vyresni nei 16 metų. Tereikia užpildyti „X Faktoriaus“ dalyvio anketą internete ir laukti kūrybinės komandos laiško.

TAIP PAT SKAITYKITE: 15min studijoje – „X Faktoriaus“ nugalėtojai, rokeriai „Good time boys“

VIDEO: „X Faktoriaus“ nugalėtojai „Good time boys“: apie išvarginusį gerbėjų dėmesį ir balių Kelmėje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis