Audrius Bružas laidoje kalbins vyrus-asmenybes: „Mūsų tikslas kurti melodiją, o ne leisti garsą“

Improvizacijos teatras „Kitas kampas“ tęsia video laidų ciklą „Kitas kampas: su Asmenybėmis“ ir pristato 10 naujų pokalbių. Laidos kūrėjas ir vedėjas – aktorius Audrius Bružas kalbasi su stilingais, veikliais, drąsiais, įkvepiančiais Lietuvos vyrais, žinančiais ir sąmoningai einančiais savo profesijos, kūrybos ir susikurto įvaizdžio keliu.
Audrius Bružas
Audrius Bružas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

„Šiandien viešojoje erdvėje turinio yra labai daug ir jis lengvai pasiekiamas. Leisti garsą geba beveik visi, o mūsų tikslas laidose leisti ne garsą, bet kurti harmoningai skambančią melodiją“, – sako improvizacijos meistras A.Bružas.

„Kalbėdamas su pašnekovais išgirstu, kad jie yra išsiilgę kokybiškų pokalbių, pavargę nuo brukamų pigių provokacijų ir noro spekuliatyviais prasto skonio triukais pritraukti kuo didesnę auditoriją. Mes gyvename laikmetyje, kai žmonės mąsto, kai žmonės nori sustoti, pagalvoti ir suprasti savo pasirinkimus, jie stebi ir mato aplinką, kurioje gyvena, mąsto apie tai, ką sukuria ir ką paliks po savęs. Žinau, jog mūsų laidų auditorija yra mąstanti. Ir visai nesvarbu, jei peržiūros nesiekia ar viršija 10 000, juk ir nealkoholinio alaus pardavimai yra ženkliai mažesni nei alkoholinio. Ne peržiūrų kiekis byloja apie turinio kokybę ir poveikį“, – mintimis apie laidą dalijosi A.Bružas.

Teatro „Kitas kampas“ laida – tai alternatyva į viešą eterį lengvai patenkančiam masiniam turiniui ir mintims. Laidos tikslas žiūrovams atskleisti žmonių patirtis, išgyvenimus, įkvepiančias ir išskirtines istorijas.

Tarp laidos „Kitas kampas: su asmenybėmis“ pašnekovų – vyrai, savo darbu pasiekę aukštų rezultatų sporte, kūryboje, versle, puošiantys Lietuvą ir garsinantys jos vardą pasaulyje. Keletas jų: didžėjus, muzikos prodiuseris Jonas Nainys, badmintonininkas Kęstutis Navickas, dizaineris Giedrius Paulauskas, barzdaskutys-kirpėjas Raimondas Pasternackis, muzikantas Benas Aleksandravičius ir kiti.

Laidos pašnekovai – ne tik išsilavinę savo srities profesionalai, tačiau ir stilingi, turintys skonį, sąmoningai savo įvaizdį viešojoje erdvėje kuriantys vyrai. Anot laidos rėmėjo klasikinių ir laisvalaikio batų parduotuvės „Oxford“ vadovo, stilius yra viena iš labai svarbių šiuolaikinės visuomenės komunikacijos formų. Tyrimais įrodyta, kad per pirmas pažinties su žmogumi sekundes mūsų galvoje susiformuoja nuomonė apie jį – pirmas įspūdis, kuris stipriai daro įtaką mūsų santykiui su tuo žmogumi. Pagal žmogaus stilių galime daryti prielaidą, ar jis elegantiškas, vertina klasiką, vadinasi galima spėti, kad vertina struktūras, yra patikimas, o gal jam labiau patinka laisvalaikio stilius, jis mėgsta laisvę, taip pasireiškia jo kūrybiškumas.

„Stiliaus ir įvaizdžio temos man yra įdomios, visų pirma, kaip aktoriui, visų antra, kaip dideliam parduotuvės gerbėjui. Klasikiniai batai prie kostiumo, drabužiai, įvairūs stilingi aksesuarai padeda kurti skirtingus įvaizdžius, kurie veikia tavo ir aplinkinių nuotaiką, mintis, emocijas. Paprastas rūbas tampa nepaprastu, jei moki jį dėvėti, sąmoningai tą supranti ir kuri savitą stilių. Todėl renkantis laidos pašnekovus atkreipėme dėmesį į jų stilių, patirčių įvairovę ir išskirtinumą“, - sakė A.Bružas.

Estetas, tobulumo ir grožio ieškotojas Oskaras Wilde'as yra pasakęs: „Sielos ir kūno harmonija – kaip tai svarbu! Beprotybės pagauti, mes juos atskyrėme ir sugalvojome realizmą, kuris pasirodė esąs grybus, sukūrėme idealą, kuris pasirodė esąs tuščias“.

Pirmąją laidą su J.Nainiu jau galite rasti 15min. portale. Naujas laidos „Kitas kampas: su asmenybėmis“ epizodas portale pasirodys kiekvieną sekmadienį 10 val.

VIDEO: Jonas Nainys: „Kokybišką vyrą apsprendžia 3 dalykai”

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis