Balerina Kristina Tarasevičiūtė įkūnijo personažą repo klipe: „Pasiryžau visoms režisieriaus avantiūroms“

Repo grupė „8 Kambarys“ prieš pat rugsėjį pristatė naują vaizdo klipą „Menų spaustuvės“ Juodojoje salėje. Dainai „Viskas mūsų“ sukurtame klipo scenarijuje persipina metaforos ir simboliai, o pagrindinę mintį – tai, kad kiekvieno žmogaus pasirinkimas priklauso nuo jo paties – įkūnijo profesionalūs teatro aktoriai ir balerina Kristina Tarasevičiūtė.
Kristina Tarasevičiūtė
Kristina Tarasevičiūtė / Asmeninė nuotr.

Visa kūrybinė komanda džiaugiasi, kad profesinėse srityse dirba tai, apie ką visada ir svajojo.

„Ne visi žmonės išdrįsta siekti savo svajonių ir tiesiog prisitaiko prie aplinkybių. Tai ir vaizduojama klipe. Pavyzdžiui, biuro darbuotojas žiūri į save veidrodyje ir mato smuikininką – nes kadaise turėjo svajonę juo tapti“, – atskleidžia kartu su Karoliu Talučiu grupėje repuojantis Deividas Alejūnas.

Daugiau nei dvidešimt metų šokanti balerina K.Tarasevičiūtė įsitikinusi – žmonės neretai per daug klauso kitų nuomonės.

„Taip, iš meno namo nepasistatysi, bet jei tai darydamas esi laimingas, ar kas dar gali būti prasmingiau? Taip pat labai gajus kai kurių lietuvių sovietinis mąstymas, jog be rimto darbo ir etato gyvenimas neegzistuoja, nors iš tiesų egzistuoja ir dar net geresnis!“, – teigia šokio profesionalė. Vaikystėje svajojusi tapti diktore, pianiste arba šokėja, vėliau ji apsistojo ties šokiu, nes jo mokslui tiesiog reikėjo skirti daugiau laiko.

Asmeninė nuotr./Kristina Tarasevičiūtė
Asmeninė nuotr./Kristina Tarasevičiūtė

K.Tarasevičiūtės vaidmuo klipe vienas iš pagrindinių. „Pasiryžau visoms režisieriaus avantiūroms, nes pati suprantu, ką reiškia kurti ir kai tave bando perkalbėti artistai, nes jiems ne to polėkio diena“, – sako K.Tarasevičiūtė. Ji turėjo filmuotis ant bėgių važiuojant traukiniui. Be to, tuo metu lijo kaip iš kibiro, todėl buvo gan sudėtinga žiūrėti į dangų ir nemirksėti.

„8 Kambario“ reperiai atvirauja, kad jau seniai svajojo apie aukšto lygio meninį klipą, kokio dar nėra Lietuvoje. Nors pasiruošimas filmavimams pareikalavo milžiniškų pastangų, tačiau subūrus entuziastingą komandą viskas įmanoma.

„Stengiamės save programuoti tik kokybiškiems projektams ir jiems atiduodame visą save. Tad su šiuo vaizdo klipu užsikėlėme tikrai aukštą kartelę ateities klipams“, – sako K.Talutis.

Asmeninė nuotr./Kristina Tarasevičiūtė
Asmeninė nuotr./Kristina Tarasevičiūtė

Pasak jo, filmavimams buvo naudojama profesionali apšvietimo aparatūra, filmuojama kino kameromis. O idėją įgyvendinti padėjo dvidešimties žmonių komanda, tarp kurių muzikos grupių vadybininkas ir prodiuseris Ričardas Fedasiukas, kinematografas Patricijus Petrukonis, balerina K.Tarasevičiūtė, aktoriai Justas Vanagas, Linas Barauskas ir Eglė Špokaitė, šokėjų vadovė Kristina Pranytė, scenos dailininkė Dovilė Gecaitė, visažistė Gintarė Kuklytė bei sparčiai Lietuvoje populiarėjantis trumpametražių filmų režisierius Albinas Kirkilas.

Tai trečiasis grupės vaizdo klipas, o atotrūkis nuo pirmo ir antro klipų – akivaizdus. „Pirmuose klipuose idėjos buvo labiau realizuojamos žodžiais, o ne vaizdais. Tai puikiai leido susipažinti su atlikėjais, pamatyti kokie jie charizmatiški. Naujame klipe mes tarsi persikeliame į trumpą veiksmo filmą, kurio siužetas atskleidžia ir kūrinio idėjas, ir atlikėjų ryžtą palikti gilų pėdsaką kokybiškos muzikos pasaulyje“, – teigia A.Kirkilas. Naujausiame klipe ne tik naudojama daugiau lokacijų, bet ir siužetinė linija aiški ir intriguojanti.

Pasak grupės prodiuserio R.Fedasiuko, kelių mėnesių kruopštus pasiruošimas filmavimams, griežtai sustyguotas filmavimo grafikas, daugybė bemiegių naktų ir profesionalios komandos subūrimas, tai tik dalis sėkmės formulės, norint pasiekti tokį rezultatą kaip šis.

VIDEO: 8 Kambarys - Viskas Mūsų (PREMJERA 2016)

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis