„Auksiniame balse“ moteris atliko Barbarinos ariją iš W.A.Mozarto operos „Figaro vedybos“. Trumpo pasirodymo metu dainininkė atidavė visas jėgas ir pastangas, vos baigusi dainuoti tikino, kad išties bijojo.
„Jaučiuosi įdomiai – juk kūrinys visai neatitinka mano balso. Buvo tikrai baisu, – sakė Šorena. – Man reikėjo labai daug dirbti, kad pasiruoščiau. Juk gyvenime atlieku kitokią muziką.“
Su dainininkės nuomone sutiko ir projekto vertintojai.
„Žavu matyti tokį jauną žmogų, dainuojantį operą. Galbūt galėtumėte būti priimta mokytis operos pradžiamokslio, tačiau padarėte viską, ką dabar leidžia jūsų galimybės“, – pamąstymais dalijosi Nomeda Kazlaus.
Dviprasmiški jausmai užplūdo ir Vytautą Juozapaitį. „Kaip operos solistas priekaištų jums neturiu, tačiau esu ir pedagogas. Vargu ar galima lyginti Šoreną ir Liudą Mikalauską, nors jie ir pasirodė toje pačioje rungtyje. Jums reikia labai ilgo fizinio paruošimo, kad galėtumėte dainuoti operą, tačiau tikrai galėtumėte pabandyti. Nežinau, kaip jus įvertinti – man jūsų labai gaila“, – sakė jis.
Aukščiausią įvertinimą Šorenai skyrė Zita Kelmickaitė. „Matėme pastangas. Juk ji dainuoja visai kitokią muziką. Šiandien Šorena buvo profesionali ir pademonstravo, kaip moka stengtis“, – verdiktą skelbė ji.
Pati dainininkė, išgirdusi komisijos narių mintis, nerado prie ko prikibti – atsisveikinusi su gerbėjais užleido sceną kolegoms, o užkulisiuose džiaugėsi, kad nerimą kėlęs pasirodymas liko praeityje.
Skirtingas arijas „Auksiniame balse“ ketvirtadienį atliko ir kiti dainininkai – L.Mikalauskas dainavo Herkaus Manto Lamento iš operos „Prūsai“, Evelina Sašenko – Dalilos ariją iš Kamilio Sen-Seanso operos „Samsonas ir Dalila“, Germanas Skoris – Teodoro ariją, Jokūbas Bareikis – ariją „Ombra mai fu“ iš operos „Kserksas“, Girmantė Vaitkutė – Gražinos ariją iš operos „Gražina“, o Jeronimas Milius – Nemorino romansą iš operos „Meilės eliksyras“.
„Auksinio balso“ laidos filmavimo akimirka |