Beatą Tiškevič-Hasanovą papiktino dviprasmiška reklama: „Ji žeidžia ir žemina moteris“

Internete besisukanti vienos kompiuterine technika prekiaujančios įmonės reklama kaip reikiant papiktino aktorę Beatą Tiškevič-Hasanovą. Pigiau prekes įsigyti raginančiame plakate vaizduojama apsinuoginusi mergina, už jos – lovoje gulintis į rankas kompiuterį paėmęs vaikinas. Gal toks vizualinis sprendimas nieko ir nenustebintų, tačiau sunku nesutikti – užrašas „Permiegosi ir gausi“ skamba gana dviprasmiškai.
Beata Tiškevič-Hasanova
Beata Tiškevič-Hasanova / Žmonės.lt klijuotė

„Kokia apgailėtina reklama. Įsivaizduoju, kaip jiems prekyba turėtų nesieiti, kad reklamai duotų tokį lyg ir dviprasmišką, o iš tikrųjų – labai žeidžiantį ir žeminantį moteris šūkį ir iliustraciją“, – mintimis savo socialinėje paskyroje dalinosi Beata.

Minėtas šūkis iliustruoja tik dalį minėtos reklaminės kampanijos. Pažiūrėjus atidžiau – galima matyti paaiškinimą: „Pirk šiandien – prekes gauk rytoj! Jei pavėluosime, dovanosime 50 proc. tavo prekės vertės.“ Tačiau neretai taupydami simbolių skaičių ar norėdami patraukti potencialių klientų dėmesį reklamos specialistai nusprendė šūkį sutrumpinti ir palikti tik mintį, kuri daugeliui kelia anaiptol ne su kompiuteriais susijusias asociacijas.

Pasak Beatos, moters ir kompiuterinės technikos sulyginimas – neetiškas sprendimas. „Prie ko čia mergina, kuri vaizduojama, kaip prekė?“ – retoriškai klausė ji ir pridūrė. – Tai labai baisu.“

Žmonės.lt savo skaitytojų klausia – ką apie tokį reklaminį sprendimą manote jūs? Iškreiškite savo nuomonę komentaruose.

Reklaminis skelbimas/Vienos kompiutrine technika prekiaujančios įmonės reklama
Reklaminis skelbimas/Vienos kompiuterine technika prekiaujančios įmonės reklama

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis