„Kokia apgailėtina reklama. Įsivaizduoju, kaip jiems prekyba turėtų nesieiti, kad reklamai duotų tokį lyg ir dviprasmišką, o iš tikrųjų – labai žeidžiantį ir žeminantį moteris šūkį ir iliustraciją“, – mintimis savo socialinėje paskyroje dalinosi Beata.
Minėtas šūkis iliustruoja tik dalį minėtos reklaminės kampanijos. Pažiūrėjus atidžiau – galima matyti paaiškinimą: „Pirk šiandien – prekes gauk rytoj! Jei pavėluosime, dovanosime 50 proc. tavo prekės vertės.“ Tačiau neretai taupydami simbolių skaičių ar norėdami patraukti potencialių klientų dėmesį reklamos specialistai nusprendė šūkį sutrumpinti ir palikti tik mintį, kuri daugeliui kelia anaiptol ne su kompiuteriais susijusias asociacijas.
Pasak Beatos, moters ir kompiuterinės technikos sulyginimas – neetiškas sprendimas. „Prie ko čia mergina, kuri vaizduojama, kaip prekė?“ – retoriškai klausė ji ir pridūrė. – Tai labai baisu.“
Žmonės.lt savo skaitytojų klausia – ką apie tokį reklaminį sprendimą manote jūs? Iškreiškite savo nuomonę komentaruose.