Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„BMA“ TV kanalų rudens sezono pristatyme Kauno milijonierė Irena Matijošaitienė suspindo ryškia oranžine spalva

Trečiadienio vakarą Vilniaus kongresų rūmuose vykusiame žiniasklaidos kontroliuojančiosios bendrovės „Baltic Media Alliance“ kanalų rudens sezono pristatyme „Vičiūnų“ įmonės grupių vadovo Visvaldo Matijošaičio žmona ryškia apranga ir šukuosena išsiskyrė iš visų kitų kviestinių vakaro svečių.
Irena Matijošaitienė
Irena Matijošaitienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Originaliai pasipuošusi moteris teigė tądien su vyru sudalyvavusi dar dviejuose oficialiuose priėmimuose Kaune, o vakarop atskubėjo ir į sostinę, kur buvo pristatytos Pirmojo Baltijos kanalo, REN TV Baltija ir Pirmojo Baltijos muzikinio kanalo naujienos.

„Ekspromtu taip apsirengiau. Su vyru šiandien jau į trečią renginį atvykome. Dažnai pagalvoju, kad turiu apsirengti taip, kad visur „nenugrybaučiau“ – apranga turi tikti ir vienur, ir kitur. Jeigu vykstu į iškilmingą vakarą, žinoma, pasipuošiu puošniau, bet jei reikia prabėgti per kelias vietas, tai galvoju, kaip apsirengti universaliau“, – šypsojosi 54 metų moteris, oranžine spalva paryškinusi net ir savo plaukus.

Buvusi LNK televizijos projekto „Žvaigždžių duetai“ dalyvė patikino, kad mėgsta visas ryškias spalvas ir vengia taip daugelio moterų pamėgtos juodos.

„Oranžinė – Jogailos Morkūno mėgstamiausia spalva (juokiasi). Man ji irgi patinka, juo labiau, kad, kiek žinau ir pastebėjau parduotuvėse, šiemet „ryža“ yra pati madingiausia spalva. Visai smagu pasikeisti. Aš mėgstu visas spalvas, išskyrus juodą, nors ją ir mėgsta dauguma Lietuvos moterų“,  – kalbėjo dažnai originaliu stiliumi sužibanti kaunietė.

Juliaus Kalinsko/15 minučių nuotr./Visvaldas Matijoaaitis su žmona Irena
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Visvaldas Matijošaitis su žmona Irena

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?