Raudonplaukė prekybos centro reklamoje – „bohemiečių“ idėja

Kas pasakė, kad ruduo yra šaltas, pilkas ir niūrus? Tik ne „bohemiečiams“. Režisierės Dalios Ibelhauptaitės vedama „Vilnius City Opera“ ruošiasi karščiausiai, aistringiausiai ir ryškiausiai šių metų premjerai. Gruodžio 2-8 dienomis po 20 metų pertraukos į Lietuvos operos sceną grįžta G.Verdi „Trubadūras“ – ugninga istorija apie meilę ir išdavystę, pavydą ir pyktį, kerštą ir pasiaukojimą.
Reklamos modelis
Reklamos modelis

„G.Verdi „Trubadūras“ – fantastiška opera. Tai – kūrinys, kurio arijos yra vienos gražiausių pasaulyje, o siužetas prilygsta šiuolaikiniam veiksmo filmui. Jis tiesiog panardina žiūrovą į meilės, pavydo, keršto ir karo sūkurį. Čia senoji šeimos tragedija virsta gaivališka kova už garbę“, – intriguoja jau 11 operų kartu su maestro Gintaru Rinkevičiumi pastačiusi D.Ibelhauptaitė.

Ir šį kartą operos pristatymas bus netradicinis, – scenoje XVa. ir šių dienų samplaika. Įkvėpta garsios Londono konceptualios menininkės ir kino režisierės Sam Taylor – Wood bendro projekto su britų „Selfridges“ prekybos centru, kuriame dalyvavo visas būrys garsenybių, tokių kaip Eltonas Johnas, Davidas Beckhamas, Kate Moss, D.Ibelhauptaitė pradėjo partnerystę su prekybos ir laisvalaikio centru „Panorama“.

Asmeninio albumo nuotr./Džordana Butkutė
Džordana Butkutė

Ši partnerystė jau spėjo sulaukti dėmesio: prekybos centro reklaminiai plakatai užkliuvo dainininkei Džordanai Butkutei. Ji iškėlė klausimą, ar tik plakatų idėja nėra nukopijuota nuo atlikėjos koncertinio turo nuotraukų.

Tačiau „bohemiečiai“ ir prekybos centro atstovė pateikia paaiškinimą.

„Bohemiečių misija visada buvo klasikinę operą paversti žmonių gyvenimo būdu, klasikine muzika sudominti kuo daugiau pačių įvairiausių žmonių. Tikiu, kad mūsų nauja draugystė su „Panorama“ padės įgyvendinti šią prasmingą misiją“, – džiaugėsi garsi režisierė prieš „Trubadūro“ fotosesiją, panardinusią ugninių plaukų baleriną į baseino gelmes.

„D.Ibelhauptaitės suburta „bohemiečių“ komanda, – vieni didžiausių, įdomiausių ir stilingiausių intrigantų Lietuvoje, todėl neatsitiktinai, pristatydami šio sezono tendencijas, savo partneriais pasirinkome Vilniaus miesto operą. Tikime, kad menas dera patraukliose miesto erdvėse, todėl su „bohemiečiais“ draugausime visą sezoną“, – sako „Panoramos“  generalinė direktorė Birutė Kalanovaitė.

Operoje „Trubadūras“ labai svarbus ugnies motyvas, o raudona – viena ryškiausių rudens ir žiemos sezono spalvų.

„Šį sezoną mes su „Vilnius City Opera“ daug ką darome pirmą kartą. Kurdami mados spektaklį, drąsiai neriame į vandens ir ugnies stichijas, ieškodami to, kas nepatirta“, – įsitikinusi B. Kalanovaitė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų