Brangakmenių bibliotekos gimtadienio svečiai gėrėjosi lietuvio juvelyro iš JAV kūriniais

Pernai skambiai sostinės viešbutyje „Relais & Châteaux Stikliai“ atsidaręs aukštosios juvelyrikos butikas „Jewelry Library“ ketvirtadienio vakarą pakvietė į išskirtinę šventę. Rankų darbo prabangių papuošalų salonas paminėjo savo 1-erių metų gimtadienį ir pristatė nuostabaus lietuvių kūrėjo, juvelyro Audriaus Krulio kolekcinius dirbinius. Renginį nuspalvino operos solistės Viktorijos Miškūnaitės atliekami kūriniai.
Rasa Arlauskienė, Karina Stungytė, Irena Marozienė
Rasa Arlauskienė, Karina Stungytė, Irena Marozienė / Organizatorių nuotr.

Ypatingas vakaro svečias iš JAV, menininkas Audrius Krulis gimė Lietuvoje, Vilniaus dailės akademijoje pabaigė skulptūros studijas. 1993 metais su žmona Inga išvykęs gyventi į Niujorką savo žinias pritaikė juvelyrikoje – 20 metų dirbo meistrų juvelyrikos dirbtuvėse, kol galiausiai pats atrado savo kūrybos braižą ir pradėjo kurti savo vardo juvelyrinius dirbinius.

Antrus metus iš eilės A.Krulis dalyvauja svarbiausioje juvelyrikos parodoje „Couture Las Vegas“, į kurią atvyksta garsiausi pasaulio juvelyrai. A.Krulį kūrybai įkvepia gamtos grožis ir jo paties jausmai. Jungtinėse Amerikos Valstijoje gyvenantis menininkas šiuo metu vieši gimtinėje, todėl savo apsilankymu pagerbė „Relais & Châteaux Stikliai“ esančio juvelyrikos butiko „Jewelry Library“ įkūrėjus.

Renginio akimirkos – galerijoje:

Kaip skelbta pranešime spaudai ,istorinėje Vilniaus vietoje įsikūrusiame butike parduodami unikalūs ir puikiai pasaulyje vertinami aukštosios juvelyrikos prekių ženklai: „Sutra“, „Carol Kauffman“, „Marie Mas“, „Poem“, „Nataša Zinko“, Nadine Aysoy, „Liza Belotserkovskaya Jewellery“ ir kt.

„Liza Belotserkovskaya“ – nuo 2010 metų gyvuojantis unikalus papuošalų prekės ženklas, išsiskiriantis savo stilistika: kiekvienas dirbinys stebuklingai patrauklus akiai, o prie jo prisilietė geriausi Rusijos juvelyrai. Prekės ženklo įkūrėja Marina Belotserkovskaya šį prekės ženklą skyrė dukros Lizos garbei, kuri jai yra tikras įkvėpimo šaltinis.

Organizatorių nuotr./Aukštosios juvelyrikos butiko „Jewelry Library“ gimtadienio akimirkos
Organizatorių nuotr./Aukštosios juvelyrikos butiko „Jewelry Library“ gimtadienio akimirkos

Juvelyriniuose dirbiniuose naudojamos gana neįprastos medžiagos: ne tik baltasis, bet ir juodasis auksas, suteikiantis dramatišką gotikinį atspalvį. Geriausių brangakmenių šiems kūriniams ieškoma visame pasaulyje: Brazilijoje, Zambijoje, Tanzanijoje. Madagaskare perkamas labai retas ir išskirtinis purpurinis rodolitas.

O štai „Sutra Jewels“ avangardiški ir modernūs kūriniai prieš vienuolika metų sukurti indų kilmės šeimos. Meniškos prigimties Arpita yra šio prekės ženklo kūrybos vadovė, o jos sutuoktinis Divyanshu, kilęs iš juvelyrų šeimos, tam, kad mylimosios vizijos virstų realybe, naršo tolimiausius planetos kampelius ir ieško tobuliausių brangakmenių.

Organizatorių nuotr./Aukštosios juvelyrikos butiko „Jewelry Library“ gimtadienio viešnios
Organizatorių nuotr./Aukštosios juvelyrikos butiko „Jewelry Library“ gimtadienio viešnios

Aukščiausios kokybės perlai, spindintys rubinai, smaragdai ir safyrai atkeliauja iš Brazilijos, Kaprio, Australijos, Tanzanijos, Šri Lankos, Mozambiko ir Kolumbijos. Kiekvienas brangakmenis žymimas specialiu sertifikatu ir yra lengvai identifikuojamas pagal kilmės šalį. Rankų darbo papuošalai gaminami ateljė Mumbajuje tik aukščiausią kvalifikaciją turinčių meistrų, todėl net ir menkiausia detalė yra nepriekaištingo apdirbimo.

„Sutra Jewels“ juvelyriniai dirbiniai orientuoti į šiuolaikines mados tendencijas sekančią moterį, norinčią išreikšti savo rafinuotą skonį ir nepriekaištingą estetikos suvokimą, vertinančią ilgaamžiškumą, spalvas ir grožį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis