Brusokienės kolekciją įkvėpė „Spragtukas“

Tamsų ketvirtadienio vakarą dizainerė Irena Brusokienė pristatė prabangią šventinių drabužių kolekciją. „Kai dienos tokios tamsios, nėra net sniego, siūlau moterims bent pasipuošti tviskančiais drabužiais“, - 15min.lt sakė I.Brusokienė.
Irena Brusokienė
Irena Brusokienė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Pasak dizainerės, jos kurti drabužiai skirti linksmai, seksualiai, visada patenkintai moteriai. I.Brusokienė sutinka, kad žmogus nuolat negali būti laimingas, bet rūbų kūrėja tikisi, jog bent vilkėdama puošnius drabužius, moteris jausis ypatingai.

Drabužiams demonstruoti renkuosi gražias moteris“, - juokdamasi sakė dizainerė.Kolekcijoje vyrauja prabangūs audiniai: šilkas, kapronas, tafta, kai kurių drabužių sagos pagamintos iš gryno aukso bei sidabro.

I.Brusokienė kurdama kolekciją minčių sėmėsi iš Piotro Čaikovskio „Spragtuko“. „Namuose turiu beveik metro dydžio medinį Spragtuką, kurį man parvežė iš Vokietijos. Šis baletas įkvėpė kūrybai. Būtent todėl per kolekcijos pristatymą skambėjo muzika iš šio baleto“, - pasakojo I.Brusokienė.

Tradiciškai dizainerės sukurtus drabužius demonstravo ne tik modeliai, bet žinomos moterys: „Mis Lietuva 2007“ Jurgita Jurkutė, laidų vedėjos Laura Imbrasienė, Skaiva Jasevičiūtė, Renata Voitechovskaja.

„Drabužiams demonstruoti renkuosi gražias moteris“, - juokdamasi sakė dizainerė.

Gegužės mėnesį pavasario-vasaros kolekcijos pristatyme nuotakos rūbą demonstravo J.Jurkutė. Šįkart – L.Imbrasienė. „Jurgita man asocijuojasi su pavasariu, o Laura – tikra žiema. Tamsiais plaukais, šalta, stipri“, - savo pasirinkimą paaiškino I.Brusokienė.

Dizainerė užsiminė, kad netrukus pradės kurti naują pavasario-vasaros kolekciją, kuri visus nustebins savo neįprastumu ir netikėtais sprendimais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis