Buvusi grupės „Kitokios“ narė Oksana Šklėriūtė: „Į pramogų pasaulį aš dar grįšiu“

Dainininkė, buvusi grupės „Kitokios“ narė Oksana Šklėriūtė kol kas mėgaujasi dukrelės auginimu, veda renginius ir tikina pramogų pasaulio dar nepasiilgusi.
Oksana Šklėriūtė
Oksana Šklėriūtė / Naurimo Zavecko nuotr.

„Turiu nemažai veiklos ir pardavimų srityje. Bendradarbiauju su keliomis įmonėmis. Nors tie projektai, apie kuriuos galvojau prieš keletą metų, laikinai buvo „palaidoti“, tai nereiškia, jog jie taip ir neišvys dienos šviesos“, – sakė savo bendrovę įkūrusi atlikėja.

Kai dukrelė jau šiek tiek paaugo, O.Šklėriūtė turi truputį daugiau laiko sau. Padeda ir anūkėlę mielai prižiūrintys dainininkės tėveliai.

 Naurimo Zavecko nuotr./Oksana Šklėriūtė
Naurimo Zavecko nuotr./Oksana Šklėriūtė

„Esu užpatentavusi vieną naują prekės ženklą, apie kurį vis galvodavau. Tad, kalbant apie pramogų pasaulį, manau, kad grįšiu. Tik... jau ne į sceną“, – patikino O.Šklėriūtė.

Ji tvirtina branginanti visus prisiminimus, susijusius su grupe „Kitokios“. Netgi tuos, kurie kažkada kėlė nemalonius jausmus. Tačiau nei svečiuose, nei viešose vietose mikrofono į rankas nebepaima.

O.Šklėriūtė patikino – bendravimo jai netrūksta, nes privačiame versle nuolat yra tarp žmonių. Be to, daug dėmesio vis dar reikia ir dviejų metukų per Naujuosius metus sulaukusiai mažylei.

 Naurimo Zavecko nuotr./Oksana Šklėriūtė
Naurimo Zavecko nuotr./Oksana Šklėriūtė

„Bet į viešumą po truputį grįžtu“, – sakė Kaune esančio „V&A“ grožio ir odontologijos medicinos centro gimtadienyje dalyvavusi pašnekovė.

Ji, kartu su kitomis žinomomis moterimis, šventėje pristatė dviejų kūrėjų – drabužių dizainerės Aurelijos Jurkšaitytės ir papuošalų autorės Irinos My My bendras idėjas šventiniam vakarui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis