„Priešingai nei kitų miestų gyventojams, vilniečiams stinga identiteto, vienybės, todėl nuo praėjusios savaitės pradėjome skatinti Vilniaus gyventojus balsuoti už savo chorą“, – teigė Stano. Pasak jo, visa ši reklama vykdoma nemokamai ir remiasi vien gerais norais.
Reklamuotis stengiasi ne tik Tarptautinis Vilniaus choras – analogiškus skatinimus prieš projekto pradžią viešajame transporte transliavo ir Burgundiškasis Kauno choras. Projekto metu choras apsiribojo plakatais ir atvirukais.
Justino Lapatinsko vadovaujamas Oranžinis Alytaus choras taip pat rūpinasi savo rezultatais – prieš prasidedant projektui choristai važinėdavo po mokyklas ir kitas viešasias įstaigas, kur atlikdavo savo programą mėgindami pelnyti alytiškių palankumą. „Besitęsiant projektui reklamuotis paprasčiausiai nebėra laiko – mieliau jį leidžiame repeticijų salėje, kad pasirodymas būtų puikus ir mėginame balsus pelnyti taip“, – sakė J.Lapatinskas.
Kiek mažiau dėmėsio reklamai skiria Ugninis Tauragės choras. „Tauragės centre kabo du dideli plakatai, skatinantys žiūrovus palaikyti miesto chorą. Tie, kurie važioudami į darbą nuolat pamato tas reklamas, matyt, ir prabalsuoja už mus“,– pasakojo choro generolas Liudas Mikalauskas.
Deivydas Zvonkus ir Smaragdinis Telšių choras tikino išvis nesireklamuojantys. Pasak choro generolo, geros prekės nereikia reklamuoti ir žiūrovų balsus choristai pelno savo pasirodymų kokybe.