„Chorų karų“ pusfinalyje – Edmundo Seiliaus duetas su dukra ir Karinos Stungytės šokiai

Šio ypatingo sekmadienio, Motinos dienos, vakarą tiesioginiame TV3 televizijos eteryje gražiausias dainas mamoms dovanos galingieji „Chorų karai“.
Karina Stungytė ir Mindaugas Stasiulis
Karina Stungytė ir Mindaugas Stasiulis / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Projekto pusfinalyje susitiks trys stipriausi chorai: Astos Pilypaitės Alytaus miesto „Dežavu“ choras, Kauno miesto „Žalgirio choras“, vedamas vyrų vokalinio ansamblio „Quorum“, ir Kėdainių miesto choras „Senamiestis“, kuriam diriguoja Arno Švilpausko „Daumantų kapela“. Intriguoja ne tik klausimas, kas iškovos bilietą į superfinalą, bet ir ypatingi laidos svečių bei vedėjų pasirodymai.

„Chorų karų“ kūrėjai prasitarė, jog laidą sekmadienį pradės solistas Edmundas Seilius su dukra Barbora, dovanodami dainą visoms mamoms. Chorai mamas sveikins tokiomis dainomis, pagal kurias galima ne tik linguoti, bet ir šokti, nes sekmadienį projektas skelbia šokių diena. Chorai su projekto vedėju Mindaugu Stasiuliu ruošia pasirodymą pagal grupės „Black Eyed Peas“ dainą „I Gotta Feeling“. O vedėja Karina Stungytė čia pat demonstruos savo choreografinius sugebėjimus. Daugelis nežino, kad aktorė, TV3 projekto „Chorų karai“ vedlė Karina net dešimt metų paskyrė šokiams.

Pergalės siekiantis Alytaus miesto choras pasirinko Jennifer Lopez dainą „Let‘s Get Loud“, kuri jiems ypač tinka. Juk jau nuo pat pirmos laidos alytiškiai savo choreografiniais sugebėjimais stebina visus. Kauniečiai užkrės afrikietiškais ritmais, o Kėdainių atstovai pasirinko Aistės Smilgevičiūtės ir grupės „Skylė“ lyrišką dainą „Baltas brolis“, žadėdami, kaip patys sako, „moderniai liaudišką valsiuką“.

Bendrą  naują dainą su chorais pristatys dainininkė Mia. TV3 projekto scenoje pasirodys ir praėjusių metų chorų generolės – muzikinis projektas „ŠarkA“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis