2021 01 31

COVID-19 VS grožis: kaip pasikeitė mados pasaulio taisyklės?

Nuolatinės kelionės, fotosesijos, žurnalų viršeliai – taip atrodė profesionalaus modelio kasdienybė. Visgi pasaulį užklupusi pandemija šį gyvenimo stilių kiek pakoregavo ir daliai merginų teko grįžti į gimtinę. O ir čia darbo ne per daugiausia, juk Lietuvos miestų nepavadintume mados sostinėmis, čia kiekvieną dieną nevyksta kolekcijų pristatymai. Tad kyla vienintelis klausimas – kuo šiuo metu užsiima po pasaulį įprastai keliaujantys lietuvių modeliai?
Brigita Margenytė-Beegee, „Balmain“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai
Brigita Margenytė-Beegee, „Balmain“ 2021 m. pavasario ir vasaros kolekcijos modeliai / Benjamin Vnuk/„Scanpix“/„SIPA“ nuotr.

Kiekvienų metų vasarį Milanas, Paryžius, Niujorkas ir kiti puikiai žinomi mados miestai nusidažo įvairiausiomis spalvomis – gatvėse galima išvysti ekstravagantiškus įvaizdžius, tikrą gatvės podiumą, o ką dar kalbėti apie vykstančius kolekcijų pristatymus. Tačiau šįkart šio spindesio kiek mažiau, nes renginiai negalimi, o iš viso pasaulio atskrendančias profesionalias merginas pakeičia vietiniai modeliai.

Tuo metu į gimtines grįžusios merginos socialiniuose tinkluose dalijasi kiek kitokiomis veiklomis, o jų paskyrose galima išvysti vis mažiau su mada susijusių nuotraukų. Panašu, kad pasaulyje įvykusi pandemija, suvaržymai palietė ir modelius.

Kaip mados industriją paveikė virusas, 15min pasakoja profesionalus lietuvių modelis Brigita Margenytė-Beegee bei tarptautinės modelių agentūros „Vilniusmodels management“ įkūrėja Svajūnė Jackūnaitė.

Sulaukia mažiau darbo pasiūlymų

Nepaisant to, kad pasaulis kaustomas įvairiausių suvaržymų, Brigita Margenytė tarpušvenčiu šiek tiek atsikvepia – pasirodo, sausį darbo gerokai mažiau. Visas veiksmas prasideda vasarį, kai modeliai kviečiami į naujus kolekcijos pristatymus. Vis tik šiemet Brigita stebuklo nesitiki, nes keliauti ji negali, o klientai linkę rinktis vietinius modelius.

„Asmeniškai mano visi darbai būdavo skirtingose šalyse, su skirtingais projektais. Atlieki juos ir išskrendi kažkur kitur. Dėl to labai stipriai nukentėjo darbų gausa. Klientai labiau renkasi vietoje esančius modelius. Pati buvau išvykusi į Vokietiją porai mėnesių, tačiau visur rinka stipriai paliesta pandemijos“, – apie naują modelių realybę kalba B.Margenytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis