Praėjus parai po to, kai Daina Bosas paviešino istoriją, kad iš jos dukros Marijos sąskaitos buvo nuimta didelė pinigų suma, moteris ketvirtadienį pasidalijo situacijos tęsiniu.
„Informuoju, kad visą reikalą perdaviau advokatui. Ir jis jau ten viską sutvarkys. Nes advokatai mano, kad tai yra labai įžūlu ir jie mato prasmę tame, kad aš netyliu. Suvokiu, kad man finansiškai neapsimoka eiti į teismą civiline tvarka.
Tačiau čia jau yra ir principo reikalas. Nes, jeigu aš neparašysiu pretenzijos, man teks praryti banko, registro mokesčius. Manau, kad dukrai priklauso ir palūkanos už neteisėtai naudotus jos pinigus. Svarbiausias dalykas šioje istorijoje yra bankinės kredito reputacijos atstatymas“, – savo instagrame kalbėjo D.Bosas.
Tiesa, po D.Bosas žinios apie tai, kad ji jau kreipėsi į advokatus, netrukus į dukros Marijos sąskaitą Valdyba prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos sugrąžino 538 eurus ir 36 centus. Nors grąžinti pinigus buvo žadėta tik per 20 darbo dienų, tai įvyko jau kitą dieną po istorijos paviešinimo.
„Tai 20 d. d. laukti nereikėjo. Pasirodo, galima ir pagreitinti“, – feisbuke rašė D.Bosas.
15min primena, kad trečiadienį D.Bosas pasidalijo istorija, kad dar gegužės pabaigoje savo banko sąskaitoje turėjusi 545 eurus, kuriuos jai pervedė mama, Marija Randers paskutinę mėnesio dieną sulaukė nemalonaus siurprizo – vėl patikrinusi savo sąskaitą pamatė beveik 300 eurų minusą.
Kaip paaiškėjo, netgi 842 eurus iš jos banko sąskaitos nuskaitė „Sodra“ už privalomąjį sveikatos draudimą, kurio jai, kaip studijuojančiai Lietuvoje, mokėti nereikia.
Dėl tokio incidento Marija kreipėsi ne tik į atsakingas institucijas, bet ir į savo mamą, kuriai pasidalijus istorija viešai situacija iš dalies pradėjo taisytis. Visgi, kaip mano merginos mama Daina Bosas, taisosi ji per lėtai ir palikdama daug klaustukų.
„Bankas pasakė, kad prieš „Sodrą“ to daryti negali, todėl nukreipė skambinti pačiai „Sodrai“, dukra taip ir padarė. Tada „Sodra“ pasakė, kad pinigus nuskaitė už privalomąjį sveikatos draudimą, nes taip nurodė Valstybinė ligonių kasa. Marija pasakė, kad ji studentė, mokėsi Lietuvoje ir toliau čia mokosi, todėl tokia situacija neturėjo atsitikti. Toliau jai buvo pasakyta, kad tokiu būdu vykdomas Ligonių kasų nurodymas, todėl reikėtų skambinti joms. Pastebėkite, kiek ją visur siuntinėjo skambinti“, – pasakojo D.Bosas.
Netrukus mergina susisiekusi ir su Ligonių kasa, kur buvo pripažinta, kad iš studentės banko sąskaitos nemaža pinigų suma buvo nuskaityta dėl sisteminės klaidos.
15min dėl išsamesnio situacijos nušvietimo buvo susisiekę ir su pačia D.Bosas. Kaip pasakojo moteris, jos dukra, tik pamačiusi keistus skaičius sąskaitoje, kaipmat skambino banko darbuotojams ir paprašė, kad jos sąskaita būtų užblokuota dėl neteisingo nuskaičiavimo.
Kaip pabrėžė D.Bosas, pinigus grąžinti buvo pažadėta tik per 20 darbo dienų.
„Marija pasakė, kad nesutinka su tokia pozicija, priminė, kad pinigai buvo išimti per vieną dieną, dėl to prašo per vieną dieną juos ir grąžinti. Ji prašė suprasti, kad jie neteisėtai įsibrovė į studentės sąskaitą, nusirašė visus pinigus, įkišo į kreditinį minusą, todėl banke yra sugadinta jos kreditinė istorija, o dabar tuos pinigus nori grąžinti tik per 20 d.d. Taip ji nusprendė kreiptis į advokatus. Aišku, pirmiausia ji kreipėsi į mane, nes aš ją išlaikau ir tai mano pinigai“, – istoriją prisiminė verslininkė.