Dainininko K.Akulavičiaus sūnaus gimtadienis: penkiametis šventę planavo pats

„Iki šiol Rojaus gimtadienius švęsdavome namuose. Pirmuosius trejus metus sūnui savoje aplinkoje buvo jaukiau, o pernai šventės planus sujaukė karantinas. Bet pirmąjį jubiliejų jau paminėjome ypatingai“, – pasakoja dainininkas Karolis Akulavičius.
Dainininko Karolio Akulavičiaus sūnui 5-erių metų gimtadienis
Dainininko Karolio Akulavičiaus sūnaus 5-erių metų gimtadienis / Asmeninio albumo nuotr.

Berniukas itin aktyviai įsitraukė į gimtadienio planavimą – mamai ir tėčiui nebereikėjo sukti galvos, kokius draugus pakviesti, kokį tortą rinkti, ką per gimtadienį nuveikti. Šį gimtadienį kūrė pats Rojus.

„Kartu gaminome kvietimus į gimimo dieną. Pirmąjį kartą jau pats Rojus išsirinko ne tik vaišes, bet ir veiklas. Būtent jis nusprendė pramogauti studijoje „Kuria vaikai“, kur gamino butaforinį tortą, eksperimentavo saugioje mokslo laboratorijoje, tapė ant drobės ir dūko muilo putų mūšyje“, – pasakoja K.Akulavičius, kartu su žmona Ingrida auginantis du vaikučius – penkių Rojų ir dvejų Karlotą.

Asmeninio albumo nuotr./Dainininko Karolio Akulavičiaus sūnaus 5-erių metų gimtadienis
Asmeninio albumo nuotr./Dainininko Karolio Akulavičiaus sūnaus 5-erių metų gimtadienis

Po studijos sukaktuvininkas savo svečius pakvietė į batutų parką, kuriame pramogavo visi – ir mažiausi, ir didžiausi.

„Viena svajonė liko neišpildyta… Rojus per gimtadienį norėjo paskraidyti lėktuvu. Jis neturi jokios baimės ir nuo 3 metų kyla į orą tik su pilotu! Bet šį sykį dėl oro sąlygų to nepavyko padaryti. Tad lauksime geresnių orų ir būtinai pakilsime į dangų!“ – patikina laimingas tėtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis