„Deeper Upper“ duoklė praėjusiai vasarai – singlas ir klipas „Summer We Lost“

Vilniečių „synthpop“ grupė „Deeper Upper“ rudenį pradeda pristatydami šviežią kūrinį „Summer We Lost“ bei vaizdo klipą jam.
„Deeper Upper“
„Deeper Upper“ / Ryčio Šeškaičio nuotr.

Ši daina – tai odė vasaros prisiminimams, kurie kaip metafora simbolizuoja ilgesį visiems ryškiems gyvenimo įvykiams. „Rašydami „Summer We Lost“ galvojome apie tą jausmą, kuris lieka pasibaigus vasarai. Mums – tai tas pats nostalgiškas jausmas, kuris aplanko ir vartant senus nuotraukų albumus ar žiūrint pirmuosius savo koncertų įrašus“, – idėją atskleidžia grupės nariai.

Vaizdo klipui sukurti, buvo pasitelkta archyvinė vaizdo medžiaga, kaupta nuo grupės susikūrimo pradžios 2010-aisiais. Tačiau didžiąją dalį klipo sudaro vaizdai iš pastarųjų pusės metų grupės koncertų bei kelionių. Šiuos kadrus fiksavo į keliones su grupe leidęsis Saulius Baradinskas, kuris ir režisavo patį klipą. Taip pat didelį darbą atrinkinėjant dešimtis valandų medžiagos ir montuojant galutinį vaizdą atliko „Scuare Production House“.

Kūrinys „Summer We Lost“ įrašytas „Ymir Audio“ studijoje, kuri prodiusavo ir įrašė norvegų prodiuseris Snorre Bergerud, ištikimai dirbantis kartu su grupe nuo pirmųjų „Deeper Upper“ įrašų.

Nauja daina išleista po leidybinės kompanijos „MONOKEY“ sparnu ir yra pasiekiama ne tik grupės „Youtube“ paskyroje, tačiau ir populiariausiose muzikos klausymo platformose „Spotify“, „Deezer“, „Google Play“ ir t.t.. Norintys įsigyti kūrinį, tą gali padaryti „iTunes“ ar bet kurioje kitoje panašioje internetinėje parduotuvėje.

„Summer We Lost“ išgirsti gyvai gerbėjai galės jau labai greitai, nes paminėti naujam etapui grupė rengia tris koncertus Lietuvos didmiesčiuose. Spalio 20 dieną „Deeper Upper“ pasirodys Vilniaus klube „Tamsta“, spalio 28 dieną Klaipėdoje įsikūrusioje „Raketoje“, o lapkričio 3 dieną puikiai Šiauliečiams pažįstamame „Blic“ bare.

VIDEO: Deeper Upper - Summer We Lost [Official Music Video]

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis