Deimantė Andriuškaitė, Ingrida Kazlauskaitė ir Viktorija Vaičaitė tapo Dubajaus įkvėptos kolekcijos modeliais

Buvusi grupės „Dolce Vita“ narė, konkurso „Mis Lietuva“ finalininkė Viktorija Vaičaitė (23) paskelbė vėl ketinanti grįžti į muzikinę sceną ir norinti suburti naują merginų grupę.
Deimantė Andriuškaitė, Ingrida Kazlauskaitė ir Viktorija Vaičaitė
Deimantė Andriuškaitė, Ingrida Kazlauskaitė ir Viktorija Vaičaitė / Monikos Dovidaitės nuotr.

„Ilgai svarsčiau apie galimybes pradėti solinę karjerą, tačiau dirbti grupėje man įdomiau. Tol, kol brandinu mintis apie naują merginų grupę, aktyviai lankau privačias dainavimo pamokas ir meilės scenai nepamirštu“, – sakė Kauno senamiestyje esančiame „Closte Clothes Boutique“ surengtame vakarėlyje apsilankiusi atlikėja. Mergina taip pat prasitarė galvojanti ir apie prisijungimą prie vieno iš jau egzistuojančių populiarių kolektyvų.

Nuo vaikystės dainavimo besimokanti V.Vaičaitė neslepia – muzikinio pasaulio trauka yra labai stipri. Vėl grįžti į sceną yra viena iš pagrindinių svajonių.

Monikos Dovidaitės nuotr./Renginio akimikra
Monikos Dovidaitės nuotr./Viktorija Vaičaitė

Po kelerių metų dainininkė norėtų sudalyvauti ir nacionalinėje „Eurovizijos“ atrankoje. „Mintis apie muziką manęs neapleidžia!“, – su šypsena tvirtino V.Vaičaitė.

Ji, kaip ir žinomas modelis Deimantė Andriuškaitė ir dainininkė Ingrida Kazlauskaitė, renginyje tapo naujosios „Provocateur“ kolekcijos modeliu. Atlikėjai tinkančius drabužių derinius parinko stilistė Ernesta Jorudė.

Monikos Dovidaitės nuotr./Deimantė Andriuškaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./Deimantė Andriuškaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./Ingrida Kazlauskaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./Ingrida Kazlauskaitė

„Drąsiai, ryškiai, tvirtai asmenybei skirti naujausi Radvilės Labutytės kūriniai. Kokio amžiaus yra šio prekės ženklo moteris? Bet kokio! Juk asmenybė neturi amžiaus! Ji gali būti ir paauglė, ir gyvenimo tikslą bei patirties bagažą turinti dailiosios lyties atstovė“, – patikino stilistė.

Modelis ir prekės ženklo įkvėpėja R.Labutytė šįsyk į savo kūrybą įpūtė gaivaus ir aistringai karšto Jungtinių Arabų Emyratų vėjo. Raštų, kuriais specialiai išmargintas suknelių, glaustinukių, palaidinių audinys, idėjos gimė kaunietei lankantis Dubajuje. Tris mėnesius šiame mieste modelio darbo turėjusi R.Labutytė sakė negalėjusi atsistebėti tradicinių arabių drabužių skirtingumu, detalėmis ir audiniais.

Monikos Dovidaitės nuotr./Deimantė Andriuškaitė ir Radvilė Labutytė
Monikos Dovidaitės nuotr./Deimantė Andriuškaitė ir Radvilė Labutytė

Naujausiuose kolekcijos drabužiuose dominuoja pastelinės arba ryškios spalvos. Pavasario ir jo kvapų pasiilgusi manekenė vengė juodos spalvos. Keletas piešinių ant audinio yra religiniais ar hipių laikų motyvais.

„Laisvės ir taikos idėjos man labai artimos. Ši, ketvirtoji mano kolekcija, tapo pirma, kurią pristačiau viešai. Ją galiu vadinti rimčiausiu savo darbu“, – tvirtino R.Labutytė.

Kiekvienam originaliam raštui sukurti prireikė kelių savaičių. Idėjų jiems kūrėja rado ne tik Dubajuje, bet ir Lietuvoje. Keletą minčių „pakuždėjo“ pastebėti gatvėje praeiviai ar knygų iliustracijos.

Monikos Dovidaitės nuotr./Deimantė Andriuškaitė, Ingrida Kazlauskaitė ir Viktorija Vaičaitė
Monikos Dovidaitės nuotr./Deimantė Andriuškaitė, Ingrida Kazlauskaitė ir Viktorija Vaičaitė

„Daugybę naktų kartu su dizainere kompiuteriu piešėme vaizdus ir analizavome, kaip jie atrodys perkelti ant audinio. Pieši, trini, fotografuoji, stebi, sapnuoji, vėl pieši, vėl trini“, – apie sudėtingą kūrybinį procesą užsiminė R.Labutytė, netrukus keliems mėnesiams išvyksianti dirbti į Niujorką ir Majamį.

Po kelių savaičių pavasarinę drabužių kolekciją papildys ir iš siuvyklos į butiką dar nespėjusios atkeliauti liemenės ir sijonai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis