Deivydas Zvonkus sukūrė skandalingos Vilniaus reklamos parodiją: pašiepė bičiulį Stano

„Go Vilnius“ kurtas sostinę reklamuojantis klipas jau spėjo susilaukti atgarsių, kuriuos palydėjo aštri kritika. Kol turistams pateikti stereotipiniai sovietinės šalies vaizdai neramina tautą, prodiuseris Deivydas Zvonkus nusprendė pajuokauti. Šoumenas sukūrė parodiją, kurioje pašiepė savo gerą bičiulį atlikėją Stanislavą Stavickį-Stano.
Deivydas Zvonkus, Stano, „Go Vilnius“ reklamos kadras
Deivydas Zvonkus, Stano, „Go Vilnius“ reklamos kadras / BNS ir stopkadro nuotr.

Deivydas Zvonkus nusprendė išradingai sukurti skandalingos Vilniaus reklamos parodiją. Kompozitorius, prodiuseris sukūrė vaizdo įrašą, kurio epicentre atsirado jo kolega Stano.

Šeštadienį feisbuke D.Zvonkus vaizdo įrašu pasidalijo su sekėjais. Ši parodija kaip mat susilaukė dėmesio, komentaruose sekėjai leipo juokais.

„Stano. Unexpectedly amazing“, – parodijuodamas Vilniaus reklamą šalia vaizdo įrašo prirašė D.Zvonkus.

Deivydo Zvonkaus sukurta parodija:

Primename, kad ketvirtadienį pasirodęs „Go Vilnius“ kurtas sostinę reklamuojantis klipas, internete sukėlė tikrą diskusijų laviną. Vaizdo įrašo pradžioje rodomi stereotipiniai sovietinės šalies vaizdai, tačiau pabaigoje jau kviečiama jų atsisakyti ir atrasti naują miesto veidą.

Turistus į Vilnius viliojančios reklamos kritikos sulaukia jau ne pirmą kartą. Prieš kelerius metus buvo garsiai aptarinėjamas miestui priskirtas Europos „G taško“ titulas, o dabar pasipiktinimo sukėlė sovietinius stereotipus vaizduojantis klipas, kuriame – ant medinio namo sienos besišlapinantis vyras, nuo kvaišalų apsvaigę asocialūs asmenys ir dar daugiau.

Stop kadras/„Go Vilnius“ reklamos ištrauka
Stop kadras/„Go Vilnius“ reklamos ištrauka

Kritikos „Vilniaus Go“ reklamai negailėjo žinomi žmonės. Žmonės.lt primena, kad naujoji „Vilniaus Go“ kurta reklama Jungtinės Karalystės ir Vokietijos auditorijai bus pradėta rodyti nuo balandžio 8 dienos. Anksčiau siųstame spaudos pranešime skelbta, kad kampanijos reklama „Expectations vs reality“ Vilnius bandys nusikratyti „buvusios sovietinės šalies“ etiketės.

„Nežino Vilniaus 60 proc. JK ir 40 proc. Vokietijos gyventojų, o iš tų, kurie žino, ketvirtadalis žino tik pavadinimą. (...) Jeigu tu nežinai, kuo žavus tas miestas, tai ką gali tada ten nuveikti?“ – ketvirtadienį pristatydama naują kampaniją sakė „Go Vilnius“ vadovė Dovilė Aleksandravičienė.

D.Aleksandravičienė pripažino, kad tokia reklama yra itin drąsi, tačiau kiek anksčiau atlikti tyrimai parodė, kad ji efektyvi: 53 proc. vokiečių ir 49 proc. britų pamatę reklamą pradėjo ieškoti daugiau informacijos apie Vilnių, o atitinkamai 36 proc. ir 37 proc. norėjo plačiau patyrinėti Vilniaus kultūrą ir istoriją, dar 27 ir 30 proc. – planuoti kelionę į Lietuvos sostinę.

Stop kadras/„Go Vilnius“ reklamos ištrauka
Stop kadras/„Go Vilnius“ reklamos ištrauka

„Taip, ta reklama yra drąsi, mes žinom, bet mes padarėme tyrimus, (...) tai pusė žmonių, pamačiusių šitą reklamą, pradėjo gūglinti, kas yra Vilnius, (...) vienas iš keturių žmonių reklama dalinosi su kitais“, – sakė ji.

„Londone bus rodoma metro stotyse ir digital visoj erdvėj, tai video formatas bus skaitmeninėje erdvėje, tai „Youtube“, „Google“ ir „Meta“ visi kanalai, tai „Facebook“, „Twitter“, „Tik Tok“ ir tie patys digital kanalai Vokietijoje, tik kad bus targetinama į Vokietijos miestus, iš kurių yra patogus susisiekimas su Vilniumi, patogūs skrydžiai“, – aiškino D.Aleksandravičienė.

Pasak jos, visai kampanijai bus išleista apie 0,5 mln. eurų, o lėšų šaltinis – miesto turistų rinkliava. Vaizdo klipo sukūrimas atsiėjo 81 tūkst. eurų, jis finansuojamas būtent iš turistų rinkliavos. Didžioji sumos dalis – transliavimo kaštai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis