Dėl S.Žutautienės suknelės sukritikuotas L.Salasevičius: „Geriau į operos solistės kostiumą įvynioti?“

Trečiadienį pasirodžius „TV pagalbos“ anonsinio klipo filmavimo užkulisiams, internete iškart pasipylė replikos ir ne visos jos geranoriškos. Kai kuriems internautams užkliuvo „gelbėtojai“ Sandrai Žutautienei parinkta dizainerio Liutauro Salasevičiaus suknelė. Tačiau nei Sandra, nei Liutauras į kritiką dėmesio nekreipia: „Čia šou, čia televizija“.
Sandra Žutautienė (viduryje), Gerda Žemaitė (dešinėje)
Sandra Žutautienė (viduryje), Gerda Žemaitė (dešinėje) / TV3 nuotr.

Rudenį prasidedant naujam televizijos sezonui, „TV pagalba“ trečiadienį pristatė naujus komandos narius ir laidos anonsinio klipo filmavimo užkulisius. Paviešintos ir užkulisių nuotraukos.

TAIP PAT SKAITYKITE: „TV Pagalbos“ komandą papildė meistras ir veterinaras

Visus „gelbėtojus“ klipo filmavimui puošė dizaineris Liutauras Salasevičius. Visgi Sandrai Žutautienei parinkta suknelė patiko ne visiems – feisbuke pasirodė komentarų, kad toks įvaizdis Sandrai netinkamas, esą stilistas kaip reikiant prašovė pro šalį.

Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Liutauras Salasevičius
Žygimanto Gedvilos / 15min nuotr./Liutauras Salasevičius

Aikštelėje dirbęs ir drabužius kiekvienam parinkęs Liutauras Salasevičius 15min sakė, kad jau spėjo internete perskaityti kritikų nuomonę, tačiau į tai dėmesio visai nekreipia.

„Man juokinga. Kažkas neturi, ką veikti, užkliuvo dabar S.Žutautienė... Niekaip į tai nereaguoju. Norėčiau tuos pačius komentatorius pamatyti, kas jie tokie, su savo puikiu skoniu sėdintys už ekranų“, – sakė dizaineris.

Pasak Liutauro, televizijoje dirbantiems žmonėms reikia išsiskirti ir į save atkreipti dėmesį.

„Ji žinojo, kur eina. Paprašė manęs aprengti, aš aprengiau. Ką turėjau, tą daviau. Norėjau ir parinkau jai tokią suknelę. Uždrausta? Yra kažkokie kanonai? Ar aš ją turėjau į operos solistės kostiumą įvynioti? Čia šou, čia televizija. Na, ir kas, kad ji stambi? Taigi visi rėkia, kad apkūnios manekenės yra gražu, o dabar vėl blogai? Gi Lietuva be patyčių, tai ko čia dabar visi varo?“ – 15min kalbėjo Liutauras Salasevičius.

Dovilė Averkaitė-Budreikienė, Gerda Žemaitė,  Sandra Žutautienė
Dovilė Averkaitė-Budreikienė, Gerda Žemaitė, Sandra Žutautienė

15min susisiekus su „TV pagalbos“ gelbėtoja Sandra Žutautiene, ši sakė, kad Liutauro Salasevičiaus darbu yra labai patenkinta.

„Pirmą kartą teko vilkėti jo drabužius. Suknelės geros, tačiau nuotraukos, kurias aš mačiau, buvo atrinktos ne pačios geriausios. Matyti visi užkadriniai reikalai. Na, smagiai pasijuokėme su kolegėmis ir viskas. Pusė kolektyvo net nesimatė tose nuotraukose arba jie pagauti užsimerkę“, – 15min pasakojo S.Žutautienė.

Gelbėtoja prisipažino, kad vilkėdama dizainerio suknelę jautėsi gerai. „Filmavimui parinkta suknelė buvo graži, pagal tai, kokios figūros esu. Džiaugiuosi, kad ji man tiko, buvo patogi ir smagi“, – kalbėjo Sandra.

TV3 nuotr./„TV Pagalbos“ komanda
TV3 nuotr./„TV Pagalbos“ komanda

O tai, ką galvoja kiti, jai visiškai nerūpi. „Nelabai mačiau tų komentarų, tik tiek, kiek man asmeniškai kas parašė. Neturėjau laiko žiūrėti, o kita vertus – kam juos skaityti? Juk ten visą laiką tas pats per tą patį – epitetai tie patys, kalbos tos pačios. Niekas nebestebina. Nemanau, kad jie kritikavo suknelę, greičiau figūrą“, – sakė gelbėtoja.

Sandra Žutautienė teigė, kad pati iš savęs dažnai pasijuokia, todėl to linki ir kritikams. „Juk neigiamus komentarus rašo labai pavydūs ir liūdni žmonės, kurie neturi ką veikti. Galėtų darbo susirasti arba išmoktų į gyvenimą pozityviau žiūrėti, – komentatoriams palinkėjo ji. – O aš šiaip su optimistė ir visur įžiūriu pozityvą, kad ir kokia beviltiška situacija bebūtų.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis