Didžiausias Joninių laužas – ZIP FM dovanojama „Audi 80“

Artėjančių Joninių proga radijo stotis ZIP FM stipriai sujudino vandenis eteryje ir soc. tinkluose. To priežastis – projekto „Didžiausias Joninių laužas“ prizas automobilis. Keli tūkstančiai žaidimui užsiregistravusių asmenų kovoja dėl 1988 metų „Audi 80“.
ZIP FM dovanojama Audi 80
ZIP FM dovanojama Audi 80 / ZIP FM nuotr.
Temos: 3 Audi Joninės ZIP FM

Kova paprasta: užsiregistruoji, lauki vedėjų skambučio, o sulaukęs privalai atsiliepti fraze „čia rimtai nebūna“. Tai – naujas ZIP FM šūkis, atspindintis ir pagrindinį projekto prizą, ir eterio turinį.

Nors automobilis vadinamas laužu, tačiau tai tik žodžių žaismas. Klausytojams siūlomas prizas – 1988 m, 1,8l kubatūros, 66 kw, šviežiai perdažyta „Audi 80“. Automobilis varomas benzinu ir dujomis, salonas – veliūrinis, ratai – originalūs, vairas – su stiprintuvu. Automobilyje niekada nebuvo rūkoma, Lietuvoje jis važinėtas vieno šeimininko ir tai tik į sodą ir bažnyčią.

Daina prie „laužo“:

VIDEO: Daina prie laužo │ DIDŽIAUSIAS JONINIŲ LAUŽAS

„Mūsų bulka – idealios būklės. Penkios pavaros, jokios rūdelės, veikia vėjelis. Ji išskirtinė. Tai bulka, kuri tinka net veganams. Apie ją susuktas video, jai parašyta daina. Ji kvepia taip, kaip kvepėdavo senelio automobilis. Galimai ji yra trokštamiausias šių dienų Lietuvos automobilis“, – pasakoja kelis ratus su Joninių „laužu“ Vilniuje apsukęs ZIP FM laidų vedėjas Žygimantas Gečas.

Automobilio vaizdo įrašas:

VIDEO: Audi Bulkos grožis │ DIDŽIAUSIAS JONINIŲ LAUŽAS

Kad „Audi 80“ yra rinkoje vertinama valiuta, įrodė penktadienio eteris. Į finalą jau pateko klausytojai iš Tauragės, Jurbarko, Panevėžio, Jonavos ir net Londono.

Žaidimo „Didžiausias Joninių laužas“ finalas – birželio 23 dieną. Jame automobilio savininkas bus išaiškintas sukant laimės ratą. Planuojama, kad finaliniame etape dalyvaus iki 50 asmenų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis