Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dizainerė Audronė Bunikienė apie pavasario-vasaros tendencijas: „Kiekvienos moters atributas – nėriniai“

Kiekvienai moteriai, gyvenančiai mada ir dėl mados (o tokių vis tik didžioji dalis – aut. past.), itin svarbios yra naujausios artėjančio šiltojo sezono tendencijos. Kokios spalvos, audiniai, tekstūra, raštai... ir taip be galo, be krašto kvaršinama galva, kad tik nepėdintum žingsniu toliau nuo visų stiliaus guru. O štai dizainerė Audronė Bunikienė visoms stileivoms pataria seną, tačiau vis primirštamą tiesą: reikia rinktis ne tai kas madinga, o kas tau tinka.
Audronė Bunikienė (dešinėje)
Audronė Bunikienė (dešinėje) / Andriaus Vaitkevičiaus / 15min nuotr.

Vilkėti kas tinka, o ne kas madinga

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Egidijus Sidaras ir Audronė Bunikienė
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Egidijus Sidaras ir Audronė Bunikienė

„Žinokite, 2013-ųjų metų pavasario-vasaros kolekcijose spalvos vyraus pačios įvairiausios. Man šiek tiek juokinga, kuomet manęs klausia „Ponia Audrone, o kokios šį sezoną yra madingos spalvos?“. O jūs pastebėkite, iš esmės jos visos madingos. Pravertus visus katalogus, jos visada išlieka tos pačios. Žinoma, šiek tiek keičiasi tonai ir atspalviai, bet esmė – ta pati“, – besišypsodama atkerta 17-ame audinių salono „Optima forma“ gimtadienyje sutikta dizainerė.

Žinoma moterų stiliaus diktatorė, tiesa, nėra tokia kategoriška, kaip vokiečių dizaineris, „Chanel“ mados namų kūrybos vadovas Karlas Lagerfeldas. Ji tikina, kad moterys netūrėtų sekti naujausių mados tendencijų ir dėvėti tik privalumus ryškinančius ir trūkumus maskuojančius, joms tinkančius drabužius.

„Aš visada visiems, juo labiau moterims, patariu, kad nebūtinai reikia įsikibti į tą sezoną madingas spalvas. Pirmiausia, reikia žiūrėti – tiek modelyje, tiek ir spalvoje – kas joms tinka. Yra moterų kategorija, kurios mėgsta rengtis subtiliai, tačiau aš pažįstu ir tokių, kurios dievina ryškias spalvas. Tačiau būtina atsižvelgti kaip spalvos, audinys ir modelis atrodo bendrame kontekste“, – sakė pret-a-porter drabužius kurianti Audronė.

Dizainerė prisiminė ir vieną labai nesaldų savo eksperimentą, kuomet ji norėjo lietuvaites aprengti ryškiomis ciklameno ir salotos spalvomis. Nereikia nė pasakoti, kad Lietuvoje – lietaus ir niūraus oro krašte – drąsuolių panūdusių vilkėti tokius avangardinius modelius neatsirado.

„Aš turiu karčią patirtį, kuomet prisižiūrėjusi naujausių tendencijų ir sukūrusi ryškios ciklameno ir salotinės spalvos drabužių modelius padariau didžiausią klaidą. Ką jūs manot, niekas tų drabužių nepirko. Aš juos turėjau pardavinėti už savikainą, nes moterys Lietuvoje yra dar per kuklios ir nemėgsta išsišokti“, – tikino ji.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Audronė Bunikienė (centre) ir Tatjana Lavrinovič (deainėje)
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Audronė Bunikienė (centre) ir Tatjana Lavrinovič (dešinėje)

Audinys – inspiracijos šaltinis

A.Bunikienė patikino, kad kuriant drabužį, už modelį kur kas svarbesnis yra audinys. Juk vos palietus šilką, galvoje jau raitosi naujos suknelė siluetas, o mestelėjus žvilgsnį į aksomą imi matyti naujo kostiumėlio linijas.

„Man labai svarbus yra audinys. Būna taip, kad sukuri modelį ir tik tuomet imi svarstyti, koks audinys jam. Tačiau dar dažniau būna, kad atrandi audinį ir tik tada galvoji kaip sukurti iš jo drabužį. Aš vieną kartą pamačiau gražią sagą ir tą pačią akimirką man galvoje gimė nerealiai gražaus puspalčio idėja. Jeigu aš pamatau, kad audinys man gražus, tai tą pačią akimirką, kaip Stasiui Krasauskui grafikos darbai, mano galvoje ima kirbėti naujos mintys, – lyriškai apie audinius porino dizainerė. – Kuomet man atveža užsakytus audinius iš užsienio, dažniausiai iš Italijos, man ta diena būna šventė. Aš juos išpakuoju, kalbuosi su jais glostau. Kiekvienas audinys turi savo gyvenimą, tad jis naujo drabužio kūrybos procese – labai svarbus“.

Kas madinga? Nėriniai.

Portalo Žmonės.lt skaitytojams dizainerė atskleidė, kad nėra nemadingos spalvos, negeros medžiagos ar iš sezono išėjusio modelio. „Šį sezoną labai madinga daug nėrinių, daug margų audinių. Gal šiek tiek gėlių motyvai nuėję pasivaikščioti, bet irgi iš mados jie neišėjo. Daugiau dominuoja tokie ne tiesioginiai, o pereinantys gėlių motyvai. Labiau sudekoratyvinti, labiau geometriniai“, – tikino dizainerė.

Tačiau kiek pasvarsčiusi patikino, kad nėriniai, kaip ir visos paletės spalvos – visais laikais bus madingi. Mat tai moteriškiausias visų laikų atributas. „Jei kalbėtume apie nėrinius – jie visada yra madingi. Vieną sezoną daugiau, o kitą – mažiau. Bet kiek man pačiai teko stebėti, jie net nebuvo nulipę nuo parduotuvių lentynų. Kaip tapo prieš penkerius metus madingi, taip niekas ir nepasikeitė. Jie karaliauja, nes tai yra labai moteriška. Pasižiūrėkite, kiek keisčiausių nėrinių derinių – ir džinsai su nėriniai, ir aksomas, ir net vilnoniai mezginiai. Tokia plati kūrybos laisvė – ką nori, tą ir darai“, – sakė Audronė.

Taigi, jei jau susiruošėte daryti sezoninį reidą po parduotuves, pirmiausiai patartume raustis savo spintoje. Žinoma, prieš tai sau garsiai pasakykite auksinius  žodžius: „Nauja, tai tik gerai užmiršta sena“. Pačios nustebsite, kiek „naujų“ spalvų, audinių ir modelių magiškai atsiras.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Audronės Bunikienės kolekcija
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Audronės Bunikienės kolekcija

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos