„Gyvenančioms pašėlusiu ritmu moterims, rekomenduoju įsigyti mažą juodą ar kitokios spalvos minimalistinę suknelę. Su ja visur ir visada atrodysite puikiai. Aksesuarų ir avalynės pagalba sukursite laisvalaikio įvaizdį. O palikti aukštakulniai automobilyje jus visada gali išgelbėti“, – pabrėžia „Diana Vapsvė“ ir „Modi Du“ ženklų įkūrėja.
Paklausta, koks drabužis šiais laikais patraukliausias klientui, Diana atvirauja, kad kuriant naują kolekciją šį kartą rėmėsi visai kitokiais principais, o dėl požiūrio į madą teko pakovoti net su savimi. „Pirmą kartą per savo kūrybos laikotarpį, kolekciją sukūriau remdamasi ateinančio sezono tendencijomis, tačiau nepamiršau ir savo auksinės taisyklės, kad drabužis pirmiausiai turi būti universalus“, – teigia dizainerė.
Pasak kūrėjos, visi jos rudens kolekcijos drabužiai puikiai dera tarpusavyje, todėl nesunkiai galima sukurti daug skirtingų įvaizdžių ir derinių. „Šios kolekcijos dėka, supratau vieną svarbų dalyką: nebijoti keistis ir eksperimentuoti! Ir visai nesvarbu, kad šiandien tu nori puoštis kaip princesė, o rytoj busi pašėlusi, seksuali ar šiek tiek iššaukianti. Nebijokite keistis, kad kasdieninė rutina netaptų slegianti ir pilka“, – pataria lietuvių pamėgta dizainerė.
Tuo pačiu Diana Vapsvė pabrėžia, kad reiklūs ir stilingi klientai yra jos varomoji jėga. „Man, kaip kūrėjai, didžiausias iššūkis yra nustebinti savo pirkėjus. Kiekvieną sezoną iš manęs gerbėjai tikisi kažko labai stulbinančio ir dar nematyto, įdomių siluetų ir naujų spalvų. Toks klientų požiūris mane labai įpareigoja ir todėl visada stengiuosi jų nenuvilti“, – teigia mados namų „Diana Vapsvė“ įkūrėja.
Ne vienerius metus aktyviai dalyvaudama nakties apsipirkimo renginyje „ShoppingNightOut“, Diana akcentuoja mados gerbėjų susibūrimo svarbą.
„Kiekvienais metais mes jo labai laukiame! Mada, skatina bendrauti, o tokie projektai kaip „ShoppingNightOut“ leidžia susitikti, paliesti ir pamatyti gyvai“, – pažymi kūrėja.
Palaikydama šiųmetinę „ShoppingNightOut“ plėtros į regionus idėją, Diana Vapsvė ragina pasidomėti išskirtine renginio programa: „smagu, kad šiais metais projektui liko neabejingi ir Kaunas, ir Klaipėda. Ir kiti Lietuvos miestai pajus tą jėgą, kad mada yra galinga ir gali suburti tiek daug skirtingų žmonių“.
„ShoppingNightOut“ dalyvius šiemet iš tiesų žada palepinti Kauno senamiesčio „butikai“. Jų programoje ne tik stebinančios nuolaidos pirkėjams, bet ir naujausių kolekcijų pristatymai, grožio specialistų ir stilistų konsultacijos, kvapų degustacijos, kosmetikos išbandymas, gyva muzika, pokalbiai ir netgi knygų pristatymai.
Šiemet nuolaidų ir pasiūlymų naktyje, kaip visuomet skambės garsūs prekių ženklai penkiuose didžiuosiuose miestuose: „Julia Janus“, „2ru2ra pop up shop“, „Alisos dovanėlės“, „Diana Vapsvė“, „Children City“, „Medvisit“, „Loccitane en Provance“, „Miela.co“, „The Place“, „Private Label“, „One day shop“, „Unlabel“, „Locals.lt“, „Decoshop.lt“, „Aromatų sodas“, „Pudrinė“, „Reda design“, „Lietuviški drabužiai visai šeimai“, „Agne Fashion“, „Taškuota suknelė“, „Miutto“, „De Žavu“, „Gedimino 22“, „My minds“, „JNBY“, „50c Boutique“, „Blind boutique“, „Trys seserys“, „Ahava Lietuva“, „Glasses on“, Decolte“, Zirzė boutique“, „Lu.el“, „De Pari“, „In Boutique“, „C&D style“, „Miki Moda“, „Baltas ir Butikas“, „Naked“, „Mazgas“, „Waggon Paris“, „Eko kolekcija“, „M. Valančiaus 19 boutique“, „Junora Beauty Lab“, „Lighthouzas“, „La Reina“, „Stiklė“, „Majorica“, „Šip šop“, „Gamtos kerai“, ir „Herkaus galerija“, „Wapsva“, „Zuikio pasaka“, „Zuffy boutique“, „Fairy house“, „Piewa“, „Lapės namai“ ir kiti.
„Norime, kad šią išskirtinę naktį miestų senamiesčiai taptų dar gyvesni, dar ryškesni ir juose pulsuotų ne tik mada ir stilius, bet ir ypatinga miestelėnų ir svečių nuotaika. Jūs galite būti stilingi!“, – skatina nudžiuginti save renginio idėjos autorė Ieva Vainaitė.