Dizainerė Viktorija Jakučinskaitė: „Ekologija – tik dar viena mada“

Kai gąsdinimų apie kenksmingą kosmetiką ir pavojingus sveikatai maisto produktus prisiskaičiusios moterys tekinos bėga į ekologiškų ir natūralių produktų krautuvėles, dizainerė Viktorija Jakučinskaitė viską stebi iš šalies ir neketina pamesti galvos dėl ekologiškos kosmetikos ar maisto.
Dizainerė Viktorija Jakučinskaitė
Dizainerė Viktorija Jakučinskaitė / Gretos Skaraitienės nuotr.

„Netikiu, kad kažkur galima nusipirkti kremų be jokios chemijos. Negali viskas būti natūralu, iš žolelių, lyg močiutės pagaminta“, – įsitikinusi ekologiškos kosmetikos „Madara“ pristatyme sutikta moteris. Dizainerė tvirtina, kad pirkdama kosmetikos priemones tiesiog kreipiasi patarimo į parduotuvės konsultantus, kurie ir parenka Viktorijai tinkamą kosmetikos gaminį. O kalbant apie dekoratyvią kosmetiką, moteris neslėpė, kad renkasi tas priemones, kurios jai patinka ir yra spalviškai gražios. 

„Neperku vien ekologiškų produktų ar maisto, nes tam reikėtų iššvaistyti labai daug laiko, – prisipažįsta V.Jakučinskaitė. – Juk svarbiausia, kad kosmetika būtų šviežia ir nesukeltų alergijos. Aš perku gerus, kokybiškus kremus. O kalbant apie maistą, tai košes verdame iš neva ekologiškų kukurūzų, kurie užsienyje šalia didžiausių kelių auga.”

Dizainerė Žmonės.lt taip pat prasitarė, kad ekologiško gyvenimo būdo propagavimą ji laiko tik dar viena mada. Moteris juokėsi, kad anksčiau buvusią dekupažo madą pakeitė ekologija. „Geriau pakuokime viską į popierių, o ne į polietileną. Aš, pavyzdžiui, pasisakau už ekologiškas sauskelnes, kurios tirpsta. Aš labiau už tai, kad neterštume gamtos“, – savo gyvenimo filosofiją dėstė V.Jakučinskaitė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos