Spalio 22 dienos vakarą, Ningbo mados savaitėje lietuvių mados namai „Kristi Andress“ pristatė ateinančių metų pavasario – vasaros kolekciją moterims. Kartu su šia kolekcija buvo pristatyta mados namų „Henry Bailey Bespoke Tailors“ vyriškų kostiumų linija. Šiuos rankų darbo kostiumus pagal ilgametes garsiausios Londono Sevile Row gatvės tradicijas kuria dizaineris Andrius Sergejenko.
„Kadangi „Kristi Andress“ ateinančių metų kolekcijoje nėra vyriškos linijos, todėl ant podiumo nusprendėme pristatyti ir mados namų „Henry Bailey Bespoke Tailors“ kurtus kostiumus. Tai Kinijos aukštuomenei puikiai pažįstami ir gerai vertinami rankų darbo kostiumai.
Londone įsikūrę mados namai jau kelis metus bendradarbiauja su pavieniais klientais Kinijoje, o dabar šiuos rankų darbo kostiumus galės užsisakyti dar daugiau kinų“, – teigė Kinijoje viešintis Andrius Sergejenko.
Pasak dizainerio, derybos dėl bendradarbiavimo su koncernu „Shanshan Group“, kuriam priklauso žinomiausias, vyriškų drabužių rinkoje, prekės ženklas „FIRS“ prasidėjo dar prieš metus. Šios viešnagės metu buvo pasirašytas kelių metų bendradarbiavimo kontraktas. Jau gruodžio mėnesį „FIRS“ prekės ženklo parduotuvėse kinai galės užsisakyti Andriaus Sergejenko kuriamus vyriškus kostiumus.
„Džiugu, jog bendradarbiavimas su „Henry Bailey Bespoke Tailors“ dar labiau Kinijoje sustiprins prekės ženklą „FIRS“. Kinai itin vertina rankų darbo („bespoke“) kostiumus, o Andriaus talentą jau įvertino garsiausi vyrai Kinijoje.“ – pasirašydamas bendradarbiavimo sutartį kalbėjo koncerno „Shanshan Group“ savininkas Yefei Lou.
Andrius Sergejenko mados namų „Henry Bailey Bespoke Tailors“ bendrasavininku tapo prieš kelis metus. Lietuvis yra šių mados namų vyriausiasis dizaineris. Rankų darbo kostiumus Didžiosios Britanijos politikams, karališkosios šeimos atstovams bei garsenybėms kuriantys mados namai įsikūrę Sevile Row gatvėje.
Koncernas „Shanshan Group“ yra turtingiausių bei įtakingiausių Kinijos kompanijų penki šimtuke. Šis koncernas valdo vyriškos mados prekės ženklą „FIRS“, kuris šiuo metu klientams siūlo vyriškų kostiumų ir laisvalaikio aprangos linijas. Kiekvienais metais koncerto „Shanshan Group“ apyvarta mados rinkoje viršija 2 milijardus eurų. Koncernas „Shanshan Group“ valdo apie 50 kompanijų bei 3000 parduotuvių Kinijoje, Japonijoje ir JAV.