„Nesilaikysime tradicijos, kad kai kolekcijos pristatomos du kartus per metus ir tik sukūrus tam tikrą modelių skaičių. Tiesiog esame nusprendę, kad tai, ką padarome, visada galime papildyti“, – sakė A.Paulauskas.
Jo ir A.Stanikūnaitės darbai pristatyti antrą kartą viename Kauno prekybos centrų rengiamoje „Mados savaitėje“.
„Tai – antroji pilna mūsų kolekcija, kurioje šįsyk labiau koncentruojamės į drabužių akcentus. Darbuose labiausiai įvertinome minimalizmą“, – sakė kūrėjas.
Kol kas „Olig.“ vengia ryškių spalvų ir koncentruojasi į juodų bei baltų spalvų audinius. Šįmet klasikinę atspalvių paletę papyldė ir mėlyna bei pilka. Skiriamasis jaunų dizainerių bruožas – aukso spalvos drabužių detalės.
„Šį sezoną ypač madinga derinti klasikinius ir sportinius drabužius. Marškinėliai prailgintu galu ir švarkas, ilga suknelė ir sportinio stiliaus kepuraitė...“, – galimus pasirinkimus vardino A.Paulauskas.
Jo teigimu, nors Lietuvoje madą kuriančių yra nemažai, laisvų sričių pakanka. Iki vasaros dizaineriai nori pristatyti ne tik apatinius ir chalatus, bet ir krepšinio marškinėlius, skirtus ne sportui, o laisvalaikiui.
A.Paulauskas ir A.Stanikūnaitė susipažino prieš pusantrų metų, įgyvendindami įvairius projektus. Radę bendrų pomėgių ir interesų kūrybingi jaunuoliai nutarė kurti tai, ką patys mielai nešiotų ir ko pasigenda.