Dovilė Filmanavičiūtė: „Prie šiknos visada priaugsi ir numesi, o prie galvos priaugti užtrunka laiko“

„Tu visada prie šiknos priaugsi ir numesi, o prie galvos, kol tu priaugi, užtrunka laiko. O jeigu neaugini, tai nepadės tau niekas...“, – teigia reklamos specialistė, kūrybininkė ir dainininkė Dovilė Filmanavičiūtė.
Dovilė Filmanavičiūtė
Dovilė Filmanavičiūtė / Stop kadras

Ji apie tai 37-erių D.Filmanavičiūtė prakalbo LNK gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“. Stebintys Dovilę žino – už liežuvio jos traukti nereikia. Todėl kalbėdama apie patyčių laviną, kurios sulaukė scenos kolegė Ieva Zasimauskaitė dėl pasirinkto įvaizdžio prieš keletą savaičių vykusiuose muzikiniuose apdovanojimuose MAMA, Dovilė nerenka žodžių – ažiotažas dėl paprasčiausio drabužio, pasak jos, tik dar kartą parodė, kokios žaidimo taisyklės galioja tokiuose renginiuose, ir kiek tereikia, kad jūsų pavardė kelias savaites būtų linksniuojama viešai.

„Užtenka neužsidėti liemenėlės, ne tokiu kampu atsistoti, ar pasirodyti tuomet, kai dėl sudėtingo laikotarpio gyvenime pats sau nelabai patinki, ir staiga visa Lietuva tave aptarinėja – vieni piktinasi, dergia, kiti gina. O iš tiesų tai toks laiko gaišimas, ir tos šlykščios kultūros auginimas mainais į tai, kad galėtume tiesiog nusispjauti į nereikšmingus dalykus“, – teigė D.Filmanavičiūtė.

Liaudiškai tariant, prašovusi su apranga Dovilė pasakoja ne kartą, tik bėgant metams ėmė elgtis priešingai. „Po komentarų dumblyną nenardau ir neieškau ten neapykantos sau“, – pasakojo Dovilė. Dauguma Dovilės nuotraukų socialinių tinklų paskyrose paprastos, dažnai be makiažo, ji nesistengia pozuoti ar pateikti savęs gražiausiu kampu. Dovilė sako nuoširdžiai sau patinkanti ir jau senokai nesikabinėjanti prie išvaizdos, nes gyvenime yra milijonas kur kas svarbesnių dalykų.

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ – pirmadienio vakarais, 20 val., tik per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis