Drąsindama Dainą Bilevičiūtę Indrė Kavaliauskaitė pati krito į vandenį iš 5 m aukščio

Sekmadienį žiūrintiems TV3 projektą „Šuolis“ ne kartą teko užgniaužti kvapą. Ne vieną dalyvį teko padrąsinti prieš pasiryžtant šokti iš 3, 5, ir 7,5 metrų aukščio. Moralinio palaikymo ypač reikėjo atlikėjai Dainai Bilevičiūtei. Ją bandžiusi nuraminti laidos vedėja Indrė Kavaliauskaitė parodė pavyzdį.
Daina Bilevičiūtė ir Indrė Kavaliauskaitė
Laidos akimirka / Teodoro Biliūno / BNS nuotr.
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka

„Suskaičiuosiu iki trijų ir tada jūs šoksite, gerai?“, – stovėdama 5 metrų aukštyje Dainos klausė Indrė. Ši atsakydama pajuokavo, kad šoks tik tuomet, jei Indrė šoks drauge. „Aš dar negaliu sušlapti“, – atsakė projekto vedėja.

Galiausiai, sutikusi drauge atlikti šį triuką, Daina nuo jo išsisuko ir Indrei teko šokti vienai. Indrė krito į baseiną.

Po pertraukėlės, Daina vis dėlto nusprendė, kad šis aukštis jai per didelis, todėl pasirinko žemesnį, 3 metrų aukštį. Nepaisant to, buvo viena iš nedaugelio, kuri pasiryžo šokti nuo tramplyno.

Dainos pasirodymas sulaukė gausių ovacijų.

„Tai yra pirma šio šou moteris, kuri išdrįso lipti ant tramplyno. Fantastika“, – gyrė Dainą V.Cololo, skyręs jai 8 balus. „Nustebinai mus“, – atlikėją gyrė ir K.Autukas, įvertinęs ją 7 balais. Tokį pat įvertinimą jai davė ir I.Barkauskas, kiek žemesnio Daina sulaukė iš A.Jurevičienė, ji skyrė 6 balus.

Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka
Teodoro Biliūno/Žmonės.lt nuotr./Laidos akimirka

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis