E.Vitulskienė pristatė naktinukų liniją: „Seksualios ir gundančios norime būti visos!“

„Erikos Vitulskienės mados namų“ įkūrėja Erika Vitulskienė artėjant šv. Valentino dienai pristatė plius dydžio moteriškų naktinukų kolekciją.
Erika Vitulskienė, Erikos Vitulskienės naktinių linija
Erika Vitulskienė, Erikos Vitulskienės naktinių linija / 15min ir Kotrynos Rybelytės nuotr.

„Ogmios mieste“ mados namus atidariusi operos solisto žmona atvirai sako, jog sukurti šiuos naktinukus ją įkvėpė ir paskatino pačios klientės.

„Merginoms, kurioms sunku rasti sau tinkamo dydžio drabužių – suknelių, palaidinių ar kelnių, lygiai taip pat sunku rasti ir tinkamų apatinių. O juk seksualios ir gundančios norime būti visos! Natūralu, klientės tiesiog pradėjo manęs prašyti, kad sukurčiau ne tik viršutinius drabužius, bet ir apatinius. Apie apatinius dar galvoju, o štai mano kurtų naktinukų jau galima įsigyti“, – šypsosi E.Vitulskienė.

Erikai, kaip ir daugeliui moterų, apatiniai – labai svarbi garderobo dalis, kurią dažnai atnaujina: „Tai mano slaptas ginklas, kuriam niekada negailiu pinigų. Apatiniai, o ypač naktiniai, kuriuos vilkėdamos, vakare meiliai priglundame prie mylimųjų, mums visoms gali būti ne šiaip drabužis, o įkvėpimo, pasitikėjimo ir aistros šaltinis. Nes tik tuomet, kai moteris jaučiasi graži, jaučiasi geidžiama ir laiminga.“

E.Vitulskienės kurti naktinukai – galerijoje:

Žinomai moteriai patinka paslaptingi, neriniuoti naktinukai, kurie palieka šiek tiek intrigos ir paslapties. Rinkdamasi naktinukus, ji pirmiausia atkreipia dėmesį į jų kokybę.

„Svarbu, kad būtų iš kokybiškos medžiagos, gerai pasiūti. Labai mėgstu mėlynus, juodus ar bordinius. Vilkėdama kokybiškus, žaismingai seksualius, ne itin atvirus naktinukus, žavinga jaučiuosi ne tik naktį, bet ir ryte su vyru gerdama kavą“, – mano E.Vitulskienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis