Eglė Straleckaitė atskleidė, kokios pareigos jos versle tenka mamai: „Vienas visko nepadarysi“

Šokis Eglę Straleckaitę lydi visą gyvenimą. Vaikystėje nuėjusi į būrelį ir pamilusi judesio meną, moteris šoka ligi šios dienos, to paties mokydama ir kitus, įkurtoje savo vardo šokių studijoje. „Norėjau, kad mano gyvenime darbas, hobiai ir sportas padėtų vieni kitiems“, – sako šokėja, tačiau tuo pačiu ir pripažįsta, jog turint savo verslą, daug skirtingų atsakomybių užgula pečius, su kuriomis vienas vargiai susitvarkysi.
Eglė Straleckaitė
Eglė Straleckaitė / Tomo Petrovskio nuotr.

Naujausia laidos „Gyvenimas versle“ herojė – šokėja ir šokių trenerė Eglė Straleckaitė, kurią muzika ir ritmingi judesiai lydi nuo pat vaikystės ir tapo neatsiejama jos gyvenimo dalimi, rašoma „Lietuvos ryto“ televizijos pranešime spaudai.

„Turbūt kaip ir daugelis vaikų, ieškant kur išreikšti save, pirmoje klasėje nuėjau į keletą būrelių, o vienas iš jų buvo šokiai. Užkabino, po truputėlį sekėsi ir kuomet dvyliktoje klasėje reikėjo rinktis, ką studijuoti, jau profesionaliai šokau, todėl pasirinkau sporto pedagogiką su šokio specializacija“, – laidoje pasakojo moteris.

Tomo Petrovskio nuotr./Eglė Straleckaitė
Tomo Petrovskio nuotr./Eglė Straleckaitė

Dar besimokydama mokykloje, Eglė sudalyvavo legendiniame televizijos projekte „Šok su manimi“ ir pajuto pirmąją žinomumo bangą. Šiandien moteris atvira, kad tai šiek tiek prisidėjo prie jos tolimesnės sėkmės karjeroje, tačiau kad atidarytų savo šokių studiją, reikėjo nemažai pasistengti pačiai.

„Viskas natūraliai ėjo viena linkme, neturėjau mėtymųsi, nes norėjau, kad man gyvenime darbas, hobiai ir sportas padėtų vieni kitiems. Dalyvavau šou projektuose, per kuriuos šiek tiek tas žinomumas padėjo susirinkti vaikučių grupes.

Iš pradžių dirbau mokyklų salėje, o vėliau supratau, kad gal būtų patogiau turėti savo kampelį, kur niekas minutę į minutę nesako, kada pradėti, pabaigti ar išeiti. Prie to pačio pradėjau dirbti su suaugusiomis moterimis, su kuriomis po treniruočių norisi pasisėdėt, pasikalbėti, kartu rengiam teminius vakarėlius, todėl reikėjo tos erdvės, kurioje galėtume būti tiek, kiek norėtume, kad ir iki nakties“, – apie studijos pradžią atvirauja šokėja.

Tomo Petrovskio nuotr./Eglė Straleckaitė
Tomo Petrovskio nuotr./Eglė Straleckaitė

Tačiau savas verslas nėra vien tik apie užpildytus pamokų tvarkaraščius, treniruočių grafikus ir renginius. Savos studijos išlaikymas reikalauja vadybinių žinių, kuriomis, laimei, Eglei padeda jos mama, pasirūpindama užkulisiais, kurių nemato dažnas klientas.

„Ačiū dievui, aš nesu viena ir netgi labiau lieku trenerės pozicijos, o studijos vadovė – mano mama, kuri ant savo pečių nešą visą buhalteriją. Mes esame pasidalijusios šias roles. Vienas visko nepadarysi, bet kartais tu supranti, kaip tą reikia padaryti ir greičiau dviese, negu dar kitiems žmonėms paaiškinti. Kai turi savo versliuką, esi viskas viename: ir valytojas, ir buhalteris, ir marketingo specialistas“, – teigia laidos herojė.

Eglė ragina norinčius išmokti šokti – nebijoti, ateiti ir pabandyti.

„Dabar yra labai daug užsiėmimų, kas veda šokius, o būtent ta gausa suteikia galimybę žmonės pasirinkti“, – sako trenerė, pripažindama, kad šiuo metu populiaru rūpintis savo sveikata ir į kasdieninius įpročius įtraukti daugiau judesio suteikiančios veiklos.

„Žmonės pradeda suprasti, jog yra privaloma judėti ir fizinis aktyvumas, bet kokiam žmogui, yra svarbus, kad jis būtų sveikas. Lotynų Amerikos šokius renkasi žmonės pagal savo norą judėti, galbūt nemėgsta sporto salių, negali bėgioti, bet nori judėti skambant muzikai, esant linksmumui. Tad galima pasirinkti tokias treniruotes, bet tendencijos eina teisinga linkme į įprotį rūpintis savo sveikata“, – džiaugiasi Eglė Straleckaitė.

„Gyvenimas versle“ – šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis