Eglė Straleckaitė išgyvena etapą, kai nori puoštis – tai lėmė vienas pasikeitimas jos gyvenime

Jau labai greitai džiaugsimės gražiausiomis metų šventėmis. Sportinių šokių šokėja Eglė Straleckaitė įsiamžino fotosesijoje, kurioje pristatė artėjančioms Kalėdoms ir Naujiesiems Metams skirtus įvaizdžius. „Šiuo metu išgyvenu etapą, kai noriu puoštis. Manau, visiems reikia švęsti gyvenimą. Labai laukiu švenčių“, – sakė ne kartą viena žaviausių mūsų šalies moterų įvardyta šokėja.

E.Straleckaitė pasakojo, kad CHIC parduotuvės fotosesijoje jautėsi puikiai, rašoma pranešime spaudai. Nuotraukose šokėja pozuoja pasipuošusi drabužiais, atskleidžiančiais jos moteriškumą bei žavesį. Įvaizdžiuose netrūksta juodos, baltos ir raudonos spalvos. Trumpas sukneles bei marškinių ir sijono derinius keičia elegantiškas kostiumas ar jaukus megztinis su vidutinio ilgio sijonu. Šventiškumo suteikė ir restorano, kur vyko fotosesija, aplinka.

Karolinos Paz nuotr./Eglė Straleckaitė
Karolinos Paz nuotr./Eglė Straleckaitė

„Buvo smagu prieš kamerą pristatyti šventinius įvaizdžius. Prastą žiemos orą, pilką dangų ir slogią nuotaiką gali išspręsti du dalykai: lemputės ir blizgučiai aprangoje. Galimybė pasipuošti šventiniais įvaizdžiais nuspalvina mūsų kasdienybę. Jei galime susikurti šventę, kodėl to nepadarius. Pastebėjau, kuo televizijos eterio mano gyvenime yra mažiau, tuo labiau grįžta noras puoštis. Pamenu, kai būdavo labai daug projektų ar laidų filmavimų, norėdavau visur eiti su patogia avalyne, kuo laisvesniais drabužiais. Kai scenos mažiau, atsiranda laiko ir nori pasidažyti, pasipuošti, apsiauti aukštakulnius“, – šypsojosi šokių mokytoja.

Svajoja apie kitokį gruodį

Visas žiemos šventes E.Straleckaitė praleidžia kartu su šeima, susitinka su artimiausiais draugais. Moters svajonė yra nors kartą turėti ramų ir lėtą gruodį planuojant šventes bei dovanas. Deja, kol kas to padaryti nepavyksta dėl darbų gausos ir įtempto gyvenimo ritmo.

„Kol kas negaliu sau leisti ramiai laukti švenčių. Šokių studijos metų vakarėlis yra prieš pat Kūčias. Manau, daugeliui žmonių gruodis yra ne ramus, o lėkimo mėnuo. Galbūt tame ir yra grožis... Žinau, kad į visų mūsų gyvenimus ateis laikas, kai bus ramiau ir pasiilgsime to bėgimo. Reikia mėgautis tuo, ką turime, ir džiaugtis gyvenimo galimybėmis“, – kalbėjo E.Straleckaitė.

Kūčios garsiai šokėjai siejasi su jaukumu, šventiniu patogumu namuose. E.Straleckaitė kartu su šeima pasipuošia kalėdiniais megztiniais, kojinėmis ar kita šventine atributika. Pirmą Kalėdų dieną E.Straleckaitė renkasi puošnesnius derinius, o antrąją nori neišlipti iš pižamos ir visą dieną praleisti žiūrėdama kalėdinius filmus.

Karolinos Paz nuotr./Eglė Straleckaitė
Karolinos Paz nuotr./Eglė Straleckaitė

Naujieji Metai pašnekovei asocijuojasi su blizgančiais, ryškiais, šventiškais įvaizdžiais. „Mėgstu spalvas, išsiskirti drąsesniais įvaizdžiais. Mano kasdienybėje – treniruočių salėje – yra labai daug juodos spalvos. Jei tik kur nors galiu išeiti pavakaroti, mėgstu būti ryški“, – kalbėjo garsi moteris.

Fotogalerija:

Ingrida Ugianskienė, CHIC parduotuvės įkūrėja, teigė anksčiau galvojusi, kad visoms moterims puoštis, derinti skirtingus stilius ir kurti derinius yra vienas malonumas, rašoma pranešime spaudai. Per darbo metus ji pastebėjo, kad įgimtą stiliaus jausmą turi ne visos moterys ir tikrai ne visoms smagu rinktis drabužius. Tokioms klientėms skiriamas ypatingas dėmesys, parenkami deriniai tiek kiekvienai dienai, tiek svarbioms progoms.

I.Ugianskienė pastebi, kad lietuvių požiūris į madą praktiškas. Dažnai jos besirinkdamos iš kelių drabužių pirmenybę atiduodama tam, kurį bus galima dėvėti kasdien: „O juk taip smagu puoštis ir susikurti įvaizdį, kurio tikrai nesirinktum kiekvieną dieną! Pavyzdžiui, apsivilkusi puošnią suknelę, moteris pasitempia ir įgauna pasitikėjimo savimi. Visa tai sukuria šventinę nuotaiką.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis